ik vind het wel een grappig verhaal. De hormonen druipen er vanaf haha Ik heb helemaal niet zo'n man. Die van mij vind het allemaal wel best. Kom ik met een superleuk jurkje aan: kijk hij zo eens van: oh mijn god, wat heeft zij nou weer gekocht maar hij vind het allemaal prima. Ik hoop dat jullie er aan uit komen. Misschien jij het thema en hij de kleuren erbij verzinnen? en kleren kan je een aantal dingen van kopen die jij leuk vind en die hij leuk vind. Dan wordt de beeb in ieder geval kleurrijk
Hier ook de vrije hand gelukkig.. We hebben 5 jaar geleden de meubels , kindrerwagen enz samen uitgekozen en toen ook behang en vloer samen. Maar nu heb ik de regie in handen, het maakt ml niet uit. Hij weet dat ik er voor zorg dat het een mooi kamertje wordt. Wat betreft kleertjes , dat wordt ook allemaal door.mij gekocht. Ml kiest eerste paar nike's uit en en dan is.hij tevreden. Hij heeft een verschrikkelijke hekel aan shoppen dus ik kan me uitleven. Ik begrijp je gevoel wel hoor, je hebt een bepaald idee of beeld in je hoofd hoe het moet en dan valt het tegen wanneer je je beeld moet bijstellen. Hoop dat jullie eruit komen.
Mijn man laat mij ook de meeste beslissingen maken, maar sommige dingen heeft hij echt wel een mening over. Zo hebben we nu een luiertas die unisex is. Vind ik ook logisch, maar had zulke leuke, echt vrouwelijke luiertassen gezien, dat ik het ook wel een beetje jammer vind. Maar vind het ook belangrijk dat hij zich er prettig bij voelt. Behang enzo waren we het wel snel samen over uit. Wel had ik al een thema voor de konderkamer in gedachten en zat tezoeken naar leuke muurstickers. Toen zag ik er een vaneen totaal ander thema waarvan ik wist dat hij het thema leuk vond, maar vond het zelf geen babykamerthema. Voor de gein laten zien.... Foutje... Hij was er helemaal weg van!!! Ik heb er even aan moeten wennen, maar omdat ik al de meeste beslissingen maak en hij hier zo uitgesproken enthausiast over was ben ik er mee akkoord gegaan. Nu ik gewend benaan het idee vind ik het ook wel weer erg leuk.
Oh sorry nu ik mijn tekst terug lees kwam ik bot over maar eigenlijk bedoelde ik het niet zo. Maar waarom ik zo reageer is waarschijnlijk juist omdat ik een man heb die juist geen mening heeft. Alles is goed en ik mag het allemaal maar zelf uitkiezen maar dat is ook niet leuk want dan lijkt het alsof hij er geen zin in heeft dat frustreert mij ook. En dan denk ik juist jeetje was mijn man maar zo. Maar sorry echt het was niet mijn bedoeling om stom te doen.
De mijne bemoeit zich ook overal mee! Ik dacht in de babywinkel ook even dingetjes aan te kunnen wijzen wat ìk leuk vind, maar dan was een Easywalker met 4 wielen niks, volgens hem was een 3-wieler mooier. Het wandplankje die bij het romantische babykamertje hoort lijkt op een "grafplank" en was zo'n hoogglansplank mooier. Het ledikantje en commode moeten nèt anders staan dan ik in gedachte had... Echt, zo vervelend haha! Zijn auto was altijd het belangrijkste voordat ik zwanger werd
Whihihi... dat dacht ik ook.... Ik zou ook gepikeerd zijn als hij ineens een mening zou hebben over kleding die ik zou kopen. Maar we hebben toch wel de zelfde smaak. Al moet ik zeggen dat bij mijn dochter, hij de kanten jurkjes soms iets TE vond. En achteraf geef ik hem helemaal gelijk!!! Kamertje doen we altijd samen! Maar nu ik (weer, zucht) terug denk was het wel erg roze.... Goed topic! Ik laat mijn man nu eens wat meer beslissen hahahahaha.
Hier een vent in huis....die op werkelijke elke site heeft gekeken naar meubelen. En dus ook het kamertje heeft samengesteld. Dat interesseerde me ook niet zo. Ik was meer gesteld op kleertjes etc. En dat interesseert manlief niet zo. Hij heeft wel schilderijtjes gekocht bij de action. Ik vindt ze helemaal niet leuk, maar hij vind ze geweldig. En ach, dan vind ik het toch wel weer leuk om te zien hoe trots hij is en dan laat ik hem maar . Het gaat vast wel goed komen.
Ik vind het juist wel mooi dat je man ook zn mening laat horen Mijn vriend doet dit altijd al wel, tuurlijk soms ook irritant hoor ik mag graag bepalen. Maar ik denk ook wel je bent samen krijgt samen een kind, straks als het kind er is moet je ook samen alles bepalen. Dus ik zie het maar als een mooie oefening en positief dat hij een betrokken vader is
Wij hebben samen de meubeltjes en wagen uitgezocht. Godzijdank was hij stiekem ook verliefd op de Joolz en het kamertje vonden we beiden meteen de mooiste. Met de inrichting heeft hij zich niet bemoeid, hij zegt er toch geen verstand van te hebben. Ik heb wel het behang en de muurverf eerst laten zien voor ik het heb besteld en nu het erop zit vind hij het ook helemaal te gek. Hij kan zich nooit echt een voorstelling maken van losse kleurtjes en behangetjes zegt ie, hij moet het gewoon zien als het klaar is. Heerlijk zo'n makkelijke vent.