Vorige week woendag is ons zoontje Yannick geboren, hij had trisomie 18 en de bevalling is ingeleid. Nu ben ik zoekende naar een mooi kaartje om zijn geboorte/overlijden kenbaar te maken, maar wat valt het nog tegen zeg om een "leuk" kaartje te vinden. Het zijn (uiteraard) allemaal supervrolijke kaartjes die aankondigen dat er een gezond kindje is geboren, het kaartje wat ons heel erg aansprak kon niet worden aangepast naar jongensstijl, althans niet op zeer korte termijn. En verder zijn het vooral veel fotokaarten. Zijn er hier nog mensen die tips hebben? Zelf neig ik naar iets met vlinders, mijn partner wil het liefst iets met sterren (gedicht Kleine Prins van St Exupéry)
Jeetje, ik zie nu pas wat jullie is overkomen... Ik heb geen ervaring met dit soort kaartjes. Heel veel sterkte zeg! Ik hoop dat jullie een kaartje vinden waar jullie helemaal achter kunnen staan. Nogmaals sterkte. Liefs Elmo
Want ontzettend verdrietig zeg... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en misschien hebben jullie iets aan deze site Vergeetmijnietkaarten.nl Baby- en Kinderrouwkaarten | Welkom
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Wij hebben een kaartje laten maken via Monuta, die regelde ook de crematie enzo. Heel veel sterkte!
Nogmaals heel veel sterkte! Hebben jullie al eens gekeken bij kaartje2go? Daar kun je, je eigen kaart ontwerpen en de kwaliteit vind ik erg goed. Wij hebben destijds onze trouwkaart via hun gemaakt. Dikke knuffel en een hele dikke kus van Levi!
Heel veel sterkte.... Wij hebben toen een kaartje laten maken met zijn eigen voetafdrukje erop en wat sterretjes en zijn naam. Binnenin de tekst en gedicht en vermelding van wanneer hij gecremeerd zou worden. Het is oneerlijk he, eigenlijk hoor je gewoon een vrolijk kaartje te moeten kiezen.
Heel veel sterkte. Ik wil jullie wel helpen om het kaartje te maken. Ben grafisch ontwerper van beroep, dan kunnen jullie het kaartje helemaal naar jullie eigen ideeën maken zoals jullie dat willen. Jullie geven alles aan en ik maak het. Wil ook het printen wel regelen zodat jullie er weinig omkijken naar hebben.
Gecondoleerd... ik vind dat ze hier mooie kaartjes hebben, hoop dat je iets kunt vinden. Beide links zijn van dezelfde mensen/bedrijf. Art Foto | Sprookjes geboortekaartjes met foto Exclusieve Geboortekaartjes Met Foto | Art Foto Service Groep, Sprookjes Geboortekaartjes Met Foto | Fantasie Fotografie
Hopmarjanneke, Hoe gaat het nu met je? ik heb het kaartje in mijn privealbum gezet. Mocht je willen kijken, kan je me aanmelden......
Die hadden juist het kaartje wat we graag wilden hebben.... maar dan alleen met roze, en ze konden/wilden het niet op korte termijn aanpassen naar "jongensachtig" helaas.
Ben nu vooral heeeeeeel moe, hebben gisteren een familiedag gehad. Dat gaat je dus niet in de koude kleren zitten, maar het was wel "goed" om te zijn geweest. Ik heb je "uitgenodigd", zodra je accepteert kan ik je kaart bekijken. Dank je
Ik Wens je heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Yannick. Helaas weet ik hoe je je voelt. 21 februari ben ik bevallen van een prachtige zoon. Wij wilde toen ook heel graag een kaartje doen, want als je kindje leeft, dan doe je ook een kaartje eveneens als iemand overlijdt. Ik denk dat ik iedere site heb af gestruind, maar kon niets vinden, wat ons een goed gevoel gaf. Een gewoon geboorte kaartje vonden wij niets en iets met een vlinder ook niet. Wij hebben toen gekozen voor een foto, waarbij wij onze handen en die van onze zoon samen hadden. Deze heb ik iets ingezoemd en in sepia gemaakt. De reacties hierop waren prachtig, ook omdat het hierdoor zo persoonlijk maakte. Het kaartje heb ik op kaartje2go gemaakt, hier bestel ik altijd al onze kaarten. Wij hebben eerst een kaartje naar ons huis gestuurd om te kijken of het niet te confronterend was met foto. Hopelijk heb je hier iets aan. Wens je heel veel sterkte en mocht je nog vragen hebben of iets, dan mag je me altijd een pb berichtje sturen. Het heeft mij enorm geholpen het forum en nog steeds.
gecondoleerd. Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Ik hoop van harte dat jullie een prachtig kaartje kunnen vinden voor jullie mooie zoon. Wat een mooie naam Yannick!
Gecondoleerd met Yannick* heel veel sterkte. Ik vond het ook zo moeilijk om een kaartje te kunnen vinden. Ik werd de eerste week ook nog doodziek, daarna een lange nasleep van de ziekte dus uiteindelijk geen kaartje gevonden en gestuurd. Misschien kan je een kaartje maken met een foto, van een voetje of handje bijvoorbeeld.
Hallo Hopmarjanneke. Na het zien van je onderschrift, ging ik op zoek naar je berichtjes en vond dit topic. Hebben jullie al wat moois gevonden? Zo niet, dan wil ik dit kwijt: Jij wil iets met vlinders, je man met sterren. Is een combinatie niet mogelijk? Je hebt ook websites waar je zelf dingen kunt ontwerpen. Of misschien is er iemand in jullie omgeving, die mooi kan tekenen? Een bevriende collega van me heeft ook haar kindje moeten begraven. De kaart straalde wel een beetje vreugde uit... Ik bedoel, vrolijke kleuren. En qua tekst lag de nadruk op de geboorte (ook al was het kindje dood geboren) en niet op de dood. Maar dat ligt helemaal aan de ouders natuurlijk... Ik weet niet of ik er zo 'positief' naar zou kunnen kijken. In elk geval heel veel sterkte voor jou en je gezin. Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid (hebben) kunnen nemen.
Lieve hop marjanneke Ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van yannick maar wat verschrikkelijk dat hij niet bij jullie mocht blijven . Ik wilde bij mees* met alle geweld een kaart van Disney maar daar zit copyright op en natuurlijk niet meer leverbaar :x Ik ben met het vb naar de plaatselijke drukker gegaan die heeft wat aanpassingen gedaan en de kaart helemaal naar onze wens gemaakt , zo hebben wij toch gekregen wat wij wilde voor onze mees* . Misschien kan je hier iets mee ivm de kaart die je bij kaartje2go had gezien . Heel veel liefs een kracht en de tijd die komen gaat . Edith Mama van mees*&juultje
Kaartje2go werkt onder andere met onafhankelijke ontwerpers. Voor je naar je drukker gaat zou ik eerst met de ontwerper van je kaartje contact opnemen misschien kan die wel de gewenste aanpassingen voor je doen.