Kamertje... Zoontje 2 jaar oud als zusje geboren wordt

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Angebvt, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Onze zoon is nu 2,5 en onze dochter wordt eind mei geboren. Hij slaapt nu al in zijn grote jongens kamer en het gaat hier echt prima! Nu moet ik wel zeggen dat hij voor zijn 1e verjaardag al in een 1 persoonbed sliep. Tot mama haar spijt want zoonlief weigerde nog te slapen in een ledikant. Op een matras op de grond sliep hij wel dus hebben we toen maar meteen een 1 persoons bed gekocht. Is wel wennen hoor zo een klein mannetje in een groot bed maar voordeel nu is dat hij in zijn nieuwe kamer wel zijn eigen bed kon houden. Hier alles dus probleemloos gegaan daardoor ook.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.870
    113
    Hier was de oudste twee toen we verhuisden, toen kreeg ze ook een nieuwe kamer. Alleen het ledikantje hebben we er nog even bij gezet. Toen ze bijna 2,5 was, is ze overgegaan naar het grote bed. We hebben toen met haar samen het ledikantje op de kamer van haar zusje-op-komst gezet en daarna vond ze het prima om in het grote bed te slapen.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Onze zoon is net 2 en slaapt nu sinds maandag in een peuterbad. Nog met valbescherming maar wel open zodat hij er zelf uit kan. Gaat wonderbaarlijk goed. Vanaf dat moment ook meteen geen slaapzak meer maar een dekbed 👍. Ook dat gaat erg goed. Moet hem wel even goed leggen voordat wij gaan slapen maar verder slaapt hij er prima in.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      4
  4. Leuk om er een foto van te zien :)
    Ik kijk wel hoe ik er over een half jaar tegen aan kijk. Vandaag toch maar even naar een kamertje kijken met ledikantje. Zien we later wel of we het bed gaan vervangen.

Deel Deze Pagina