Ben ik nou gek? Al weken kijken we naar een Mutsy igo pure fog, overal 839,-... En vanavond ineens overal 919! ook de Mutsy evo is ineens 60,- duurder! Is dit meer mensen opgevallen?!
Ja het klopt idd de kinderwagen die wij besteld hebben is nu idd 60 euro duurder De voetenzak is ook duurder geworden
Wij hebben de mutsy igo voor 809, maar zag hem nu ook voor 890! Schrok daar ook wel van! Wij hebben hem bij babydump gekocht, misschien is ie daar nog goedkoper?
Prenatal had de igo urban nomad eerst voor 809 en nu voor meer zag ik idd! (het oude foldertje hangt hier nog op t prikbord, van februari ofzo. Voetenzak duurder? Geen 50,- meer?
Igo voeten zak weet ik niet maar voor de evo industrial is hij nu 87,50 en meen dat wij hem besteld hebben voor 79,00 euro
Hey! Ik denk dat het komt omdat er binnenkort weer een baby boom aan komt! Deze zomer worden echt heel veel kinderen geboren dus dan hoor je wel vaker dat de prijzen hoger liggen
Wij hebben onze mutsy Igo voor 809 euro met gratis cosi en adapters voor de cosi. Bij babydump gekocht
Als ik nu zou bestellen wat we enkele maanden geleden hebben besteld zou ik dik 80 euro meer moeten betalen...
Bedankt voor alle reacties, ondertussen ben ik al een stuk wijzer geworden. Er is momenteel een nogal ongunstige koers met de $ en er worden meer prijsstijgingen (van andere merken) verwacht. Dus voor iedereen die nog een kinderwagen wil bestellen, hou hier rekening mee... We hebben de Mutsy Igo Pure Fog gelukkig gisteren nog voor de oude prijs kunnen bestellen bij de BabyPlanet, nu moet ik zeggen dat ook de prijzen in de Prenatal winkel nog niet veranderd waren maar alleen die op de website. Dus helaas geen flinke korting, maar wel gelukkig de oude prijs kunnen betalen!