Melody is nu een half jaar en we willen graag met haar gaan zwemmen... Maar wat nemen we mee? moet ze ook zwembandjes om of kan je die lenen in het zwembad? ik heb al wel speciale zwemluiers gekocht.. Verder nog iets waar ik aan moet denken? Groetjes!
ik neem altijd mee: zwemluier (2 stuks), badpakje, handdoek, fles voor na het zwemmen en uiteraard kleren en een luier. zwembandjes is pas op latere leeftijd. veel plezier met zwemmen
zwembandjes is ze nog een beetje klein voor Ik neem altijd handdoeken mee, hydrofiele doeken, zwempakje, douchespul, kam, zwemluiers, gewone luiers, badjasje, en idd een flesje diksap voor na het zwemmen!
Nou ik heb zo zwemband voor kaye hij is geel en daar kan die lekker in dobberen heerlijk vind die dat.
Het verschilt trouwens wel per zwembad of je bandjes om moet. Ik zit normaal op babyzwemmen waar je niets omhoeft; ging ik vorige week met een vriendin zwemmen met haar zoontje, werden we verplicht om bandjes om te doen anders werden we verwijderd uit het zwembad! Ik kon dat mens wel schieten :x
oke maar ik hoef dus nog geen bandjes te gaan kopen? als ze wel verplicht zijn bij ons dan kan ik ze daar vast ook wel lenen... anders bel ik ze wel even dan weet ik het direct natuurlijk