Hallo, Ik ben nu 35 weken zwanger en mij is verteld dat ik de 38 of 39e week ingeleid zal worden. Zijn hier vrouwen die ook zijn ingeleid, en wanneer wisten jullie de datum van het inleiden? Gr.
Met 37+1 ingeleid en wist het 1 dag vooraf. Had met planning te maken of het druk was die dag of niet
Mij werd 1 dag van tevoren verteld dat ik ingeleid werd de dag erna, ik had zw suiker en kindje zou erg voorlopen op groei. Ingeleid met 38.1 weken.
Ik krijg het te horen op 15 augustus.. 17 augustus ben ik 37 weken zwanger..en het zou in de 37e week gehaald worden..dus best wel kort van te voren...
Dezelfde dag bij controle.Bloed uitslagen waren binnen en ik mocht niet meer naar huis. De volgende dag ben ík bevallen.
Met 41 weken wist ik dat ik met 41+5 ingeleid zou worden, de afspraak met tijd stond vast. Godzijdank kwam madam uit zichzelf met 41+4. Mijn ctg was erg mooi en vruchtwater prima die dag dat de afspraak werd gemaakt. Het was echt meer omdat ze niet uit zichzelf leek te willen komen. Na mijn bevalling hoorde ik dat er geen eens plaats was geweest die dag voor mij en het dus was verzet aangezien ik geen medische indicatie had verder als ze niet met 41+4 zelf was gekomen.
Ik ben bij alle 4 ingeleid. Bij de 1e wist ik dat ik ongeveer 3 dagen van te voren dat ik met 42 wkn ingeleid zou worden. Bij de 2e (met 42.2) eigenlijk net zo. Bij de 3e hoorde ik het op de dag van de geboorte (40.1) zou eigenlijk na het weekend ingeleid worden, maar tijdens de laatste controle op vrijdag was het zo rustig in de verloskamers dat we er maar gelijk aan begonnen zijn. Bij de 4e wist ik op vrijddag dat ik de maandag er na (40wkn) ingeleid zou worden. Ik wist toen al wel dat vanaf 36 weken dat ik ingeleid zou worden ivm ernstige BI, maar de gyn wilde pas inleiden als mijn bmm verstreken zou zijn en ik 2/3 cm ontsluiting zou hebben.
Kreeg het op woensdag of donderdag in week 36 te horen dat ze me met37 wekenzouden inleiden, maar dat viel precies in het weekend, dus dat werd de maandag erna.
Ik had zwangerschapssuiker, dus liep al extra controles bij de gyn. Ons meisje liep mooi op schema en mn suikerwaardes konden we met een dieet goed in de hand houden. Wanneer ik de dag voor de uitgerekende datum nog niet spontaan was bevallen, dan moest ik me melden en zouden we kijken hoe en wat. 39+6 naar de gyn, ik mocht op 40 worden ingeleid volgens hem. Maar dat was de 60e verjaardag van mn vader.. dus heb gevraagd of het later zou kunnen. Echo gehad en bij inwendig onderzoek bleek dat ik zelf mocht kiezen. Of op vrijdag 29-04 inleiden of op maandag 02-05 beginnen met inleiden. Arts gaf ook aan dat gezien de stand van zaken van binnen... hij het beter vond om te wachten tot de maandag.... maar dan moest ik op zaterdag nog voor een CTG komen. Zo gezegd zo gedaan. Maandag begonnen met tabletjes en dinsdagochtend om 7.47 bevallen.
Bij de 2de ging ik op n maandag, voor de 38 weken, voor controle, die dag werd mij verteld dat ik ingeleid kon worden omdat ik t niet meer trok. Ik mocht kiezen wanneer, omdat mijn nichtje voor mij ook n afspraak had bij dezelfde gyn. en de woensdag werd ingeleid, koos ik voor de vrijdag. Ik beviel dus met 38 weken.
Bij 37 wkn gaan ze bij mij kijken of ze bij 38 wkn kunnen gaan inleiden ivm zwangerschapssuiker. Ik hoor het dus een week vqntevoren.