Kamille thee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn zoontje van bijna 4,5 maand heeft de afgelopen 3 nachten moeite om de nacht slaap (rond 20:00-20:30) in te gaan en huilt dan hard. Dit deed ie de afgelopen tijd helemaal niet, dus ik weet niet precies waarom ie dat nu doet. Ik geef bv en geef vlak voor t slapen een voeding. Heb wel het gevoel dat ik niet veel melk meer heb na een lange werkdag en hij 2 uur daarvoor bij thuiskomst ook al heeft gedronken. Hij was wat verkouden waardoor ik hem een klein beetje kamille thee gaf toen ie zo huilde voor t slapengaan. Dit hielp, hij werd rustig en ging lief slapen. Gister heb ik dit maar weer gedaan en vandaag weer. Ik kreeg m niet stil en melk had ik ook niet meer waardoor hij nog gefrustreerder werd. Ik vraag me alleen af of ik m dit wel mag geven? En ik geef bron water uit een fles wat ik even opwarm in de magnetron

2. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets anders dan borstvoeding geven ondermijnt je productie, zou het niet doen. Met 4,5 maand zit je ook in een lastige tijd.. Ik zou vooral heel veel aanleggen als je thuis bent :)

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik gaf kamillethee (maar dan spreek ik over theelepeltjes) al wel eerder tijdens darmkrampjes. Je moet wel verdunnen.

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Klopt arya alleen heb ik dan echt een hele gefrustreerde baby aan t einde aan m'n borst omdat er gewoon vrijwel niets meer uitkomt (hij laat dan steeds los, wordt wild en huilt). Dan heb ik de optie: wat afgekolfde melk geven .. Maar dat is eigenlijk voor de volgende dag, of klein beetje kamille thee wat wel helpt maar waarvan ik me afvraag of dit okee is.. Zo laten huilen schiet ook niet echt op

5. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dat begrijp ik wel. Ik weet niet zo goed of het "kwaad" kan. Ik zou dan eerst borst proberen en evt een heel klein beetje kamillethee of gekolfde melk dan... Gaat vast wel weer over.

Maar waar kamillethee zit, zit ook geen melk, en melk is wel nodig om te groeien natuurlijk.

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja het is denk ik even iets van een paar daagjes (hoop ik hihi). Z'n groei hoef ik me niet druk om te maken, drinkt heel goed en woog twee weken geleden 8,5 kg dus dat zit wel goed verder. Hij slaapt de nachten wel regelmatig door (van half 9 tot 7 zoiets), dus honger heeft ie dan denk ik ook niet.. Hmm.. Of t is zuig behoefte maar speentje wil ie dan op dat moment ook echt niet

Deel Deze Pagina