Hier gaan ze eind juni op kamp. Zou eigenlijk in mei zijn maar dat hebben ze kunnen verplaatsen. De musical gaat niet door maar daar gaan ze een eindfilm voor maken. Groepjes van 3 kinderen, 2 ervan gaan hun talent laten zien en de derde moet hierin saboteren. Ben benieuwd.
Hier gaan ze morgen.De school heeft afgelopen week de knoop doorgehakt Alleen groep 8 ( ongeveer 30 kinderen ) Vandaag krijgen ze thuis les zodat ze niet in contact komen met andere kinderen van school en vrijdag zijn ze vrij om uit te rusten. Ze gaan Niet ver weg, ongeveer 20 minuutjes fietsen van de school af. En maar 2 nachten. Maar ..... hij heeft er zoveel zin in!
Gisteren is mijn dochter op kamp gegaan, helaas niet in een bus maar met auto's. Wel stond de rest van de school langs het hek te zwaaien dus was wel super leuk! Ze gingen gelijk door naar het strand dus ze had haar bikini al aan... Bukt ze knapt haar bikini stuk Godzijdank hadden we nog een extra bikini ingepakt dus die heeft ze gelijk even aangedaan op school nog. Vanochtend ook de eerste foto's via de app en je ziet de kinderen echt genieten
Vorige week gehoord dat het kamp doorgaat. Het zijn nog geen 40 kinderen (1,5 klas) dus dat scheelt vast. Ze gaan kamperen.
Hier gaat het kamp ook door, begin juli en ca 35 kinderen. De musical voor zover ik kan inschatten ook, met de versoepelingen va 6 juni is dat mogelijk in een grotere zaal.
Hier gaan ze, als het goed is, volgende week al. Maar er is nog geen beslissing genomen. Echt heel erg vaag allemaal.
Hier geen echte musical (wel een alternatief) en ik denk ook geen kamp en ws ook geen groep 8 uitje... Toch sneu, hoewel het scheelt dat ze er nu enigszins op voorbereid was (vorig jaar was het echt drama geweest - was het toen al, alleen dacht ze/dachten we toen dit jaar weer iets normaler te hebben als afsluiting).
Nou hier te horen gekregen dat ze 12 juli nog op school reisje gaan en 8 juli is de eind musical. Zo blij mee als ik hoor wat andere scholen allemaal aflassen
Hier zijn ze net op kamp geweest afgelopen twee nachten. En de musical gaat ook door. Wel enkel alleen ouders. Geen grootouders en zusjes en broertjes. Maar ben al blij dat doorgaat allemaal