Het komt idd met bakken uit de lucht. Daardoor lukt het opzetten ook niet. Iedereen is moe en heeft honger. Ik heb iedereen soort van geparkeerd en ben nu eerst eten aan het regelen. Hopelijk helpt dat en is het daarna droog.
Tentdoek was gekrompen door de hoeveelheid regen die we te verduren kregen. Was echt bizar. Staan nu provosorisch zeg maar. Ook 5 provosorische slaapplekken gecreerd en eerst maar gaan slapen. We waren op een gegeven moment niet meer aardig tegen elkaar en het stopte toch niet met regenen. Ik heb amper een oog dicht gedaan maar so be it. Hopelijk blijft het lang genoeg droog om het tentdoek weer uit te laten zetten en te gaan opbouwen. Kan geen kant op nu, kan niet uitpakken en opbouwen.
Ik ben echt ready om op te geven. Hadden we het tentdoek bijna droog begint het weer te regenen. Kunnen niet opbouwen, allemaal zooi in de voortent. Zo geen doen met 5 man zo.
Er is 25 mm gevallen gisteren Houdt moed! Het wordt echt zo droog en dan gaan we 3 redelijke dagen krijgen, hoop ik.
Pfff wat een gedoe zeg. Sterkte! ik hoop dat het gauw droog wordt en blijft bij jullie. Zo is het haast geen vakantie te noemen
Dan rij je zo ver en sta je daar in de regen. Wat een ellende voor jullie. Hopelijk snel droog en kan jullie vakantie starten.
Nou ja gelukkig zitten we niet in een bosbrand op Rhodos, het kan erger! En als we droog en warm weer hadden gewild hadden we niet naar Bretagne moeten gaan! Ik ben nog naar beneden gelopen @Neuzeke ik snap wel wat je bedoelt nu. Zelf ben ik redelijk fit en mijn kinderen zijn al groter, maar ik zag net een moeder haar kind in een buggy de heuvel op duwen en die had het moeilijk.
Nou het had wat werk in de voeten maar we staan. Na 13 uur werd het godzijdank droog. Nu eten maken en vanavond nachtje bijslapen en dan vanaf morgen echt genieten. Moet eerlijk zeggen, dit is voor ons de derde keer Bretagne en pas de eerste keer dit weer terwijl we dat een paar keer in Dordogne hebben gehad.
Hopelijk kunnen jullie gaan genieten morgen. Ik moet ook zeggen, dat ik het zo extreem als jij vertelt nog nooit heb meegemaakt. Wij staan ook nooit in zonzekere bestemmingen: Oostenrijk, Denemarken etc. Maar altijd wel droog op kunnen zetten.