Rubber hamer Schroevendraaier om de gasslang aan het kookstel en gasfles (ventiel) vast te schroeven Hoofdkussens Evt paraplu Broodmes (vooral als je naar Frankrijk gaat handig ) Wc papier Spelletjes En wat degene voor me ook schreef
Ga straks ff terug lezen Zijn nu de tent aan het opzetten En.. vroeg me af waar dit voor is (zie foto) In het midden ongeveer henben we onder een buis klittenbandjes zitten (stokken zitten aan de buitenkant
Ik denk haast dat jede voorwand kan verplaatsen naar iets meer binnen toe dat je een luifel hebt (al dan niet extra groot)
Poeh was een flinke klus, denk wel zeker 2 uur voor de basis! Maar het staat! Heel happy met de tent! Inmiddels ook ingericht dus we kunnen slapen Is het bij jou gelukt Chantal?
Mooie tent Luna! Wij waren vorig jaar ook twee uur bezig met hetzelfde formaat tent. Als die uiteindelijk maar staat .
Luna, onze eerste keer met deze tent deden wij er ook 2 uur over. Dit wordt onze 4e keer en zijn nu minder dan een uur bezig. Dus het wordt steeds makkelijker haha Wij mogen em over 3 dagen opzetten
Mooi Luna, wij hadden dezelfde tent, hebben hem nu met 1 boog minder. Die staat wel een stuk sneller, is net wat handzamer dan met 5 bogen, en je mist alleen de luifel zeg maar, dus dat is te overzien. Fijne vakantie! Chantal ook mooi zeg!
In twente tegen de Duitse grens aan Alleen is het daar echt slecht weer geweest vanmorgen. En vanmiddag gaat het ook regenen Dus word in de regen opzetten
gisteren de caravan uit de stalling gehaald.manlief gaat vanaf er in klussen en dan morgen naar obelink laatste spullen halen 8 augustus t/m 27 augustus gaan we op vakantie, nu al zin in
Mamachantal: Dat is vervelend inderdaad. Heb je gelijk de binnenkant ook nat. Succes en dan hopen dat het tussen de buien door lang genoeg droog is! P1982: Caravan is ook wel super handig. Je hebt alles gelijk op de goede plek liggen! Rabarber: Oe heerlijk. Hopelijk valt het mee met de drukte. Gaan jullie ver weg? Hier vandaag de laatste dingen controleren. Morgen pakt mijn man de auto in behalve de spullen voor onder de reis. Ik zag dat het zondag nog een warme dag wordt en ik wil liever geen warm water en gesmolten snoepjes en koekjes. Dat doe ik dan zondagavond nog even in de auto. Maandag vertrekken we om 3 uur en dan hopen we tussen 3 en 6 uur op de camping te zijn. En we hopen dan 17 augustus weer terug te komen. Geen wifi op de camping dus er komt geen update voor 18 augustus
Fijne vakantie vast allemaal! Wij gaan as woensdag,maandag ga ik beginnen met inladen van de caravan. Moet tijd genoeg zijn gok ik. Mamachantal,hopelijk blijft t vanmiddag nog even droog en kunnen jullie droog de tent opzetten. Succes er mee iig.
We gaan naar Toscane! Ongeveer 1550 km rijden voor ons, maar we gaan onderweg overnachten in een super de luxe hotel . Vandaag begonnen met inpakken en bijna alles zit al in de auto. Huis is ook al schoon. Morgen nog even de laatste dingetjes pakken en dan zijn we er klaar voor. Gaan jullie ver weg?