Wij kopen trouwens douchespul, afwasmiddel, afwasborstel en al het eten op de plaats van bestemming. Gooien het na de vakantie vaak weg, douchespul wil ik nog weleens meenemen naar huis
Leuk topic! Wij gaan dit jaar voor de 2e keer kamperen. We hebben een tunneltent (Ambato deluxe). We gaat nu 2 weken naar de dordogne. Vorig jaar was het best een uitdaging om alles in de auto (en dakkoffer) te krijgen. En dan hebben we zelf nog niet eens een koelkast en tafels en stoelen mee. Die huren we daar. Hebben we vorig jaar ook gedaan. En dit jaar huren we zelfs ook een kooktoestel met gasfles erbij. Scheelt weer ruimte in de auto. Ik heb altijd moeite met kleding inpakken. Ik neem altijd teveel mee! Gooi er vlak voor vertrek altijd stiekem nog wat bij. Vind de tip van de vaccum zakken wel heel fijn, die gaan we dit weekend maar eens halen. Je kan die toch ook zonder stofzuiger gebruiken?
Die hebben wij ook nog overwogen. Wij vonden hem te groot. We hebben nu het plan dat als de kinderen 8/9 jaar oud zijn we met 2 kleine tentjes gaan trekken. Scandinavie, schotland/ierland en Bosnie staan op ons verlanglijstje. Dan is overigens de planning dat er geen dakkoffer mee gaat en we alleen de kofferbak gebruiken. Dat wordt helemaal een uitdaging
Overigens hebben we voor de kinderen van die viskrukjes maar dan met rugleuning gekocht die nemen echt helemaal geen ruimte in. Zijn van lafuma.
Wij hebben zelf 2 van deze voor ons, de kinderen zitten op klapstoelen. Als ze naar bed gaan zitten wij 's avonds op die klapstoelen. Wij zitten eigenlijk alleen met eten of een spelletje aan tafel, zitten verder vaak op de grond. https://www.livoutdoor.nl/kampeermeubelen/compacte-stoel/bardani-pacific-peach-krukje-petrol-blue/
Hier een active leisure tent met 2 slaapcabine's aan de zijkanten. Het midden is het leefgedeelte. De jongste ligt met zijn luchtbed aan ons voeteneind en de oudste heeft haar eigen cabine waar dan ook de tassen, speelgoed en andere spullen bij staan. Wij hebben beiden een grote stoel met verstelbare leuningen. De oudste heeft een kleinere versie. De jongste zo'n dierenstoel die je met 4 pootjes zo bij elkaar kunt vouwen. Voor aan tafel zit hij op een ikea klapstoel met opvouwbare verhoger.
Voor onszelf heb ik ook gewoon een heerlijke stoel van Crespo hoor. Maar de kinderen zitten alleen aan tafel met eten en kleuren. De jongste(2,5) gaat voor het laatste jaar in de kinderstoel.
De kinderen slapen overigens samen in 1 cabine hier, ze zijn 4 en 2,5. Vorig jaar ook al. Enige nadeel is dat ze even keten aan het begin van de vakantie maar goed dat is snel over.
Slapen de kinderen dan ook in aparte cabines? Wij twijfelden hier over maar hebben 2 x een 3 persoonscabine en eigenlijk ging het samen slapen enorm goed, twijfel alleen of dat wij onze jongste en oudtse volgend jaar samen op 1 bed moeten leggen of iede op een apart bed, afgelopen jaar lag ze nog in een camping bedje ⥠6 persoons Vrijbuiter Michigan tunneltent - Kamperen | Tenten - Marktplaats.nl Dit is onze tent heerlijk is die zo lekker ruim
Dat is ook nog een idee inderdaad. Als ze ouder worden willen ze misschien liever ook lezen in een comfortabele stoel, al denk ik dat de oudste ook prima liggend wil lezen, doe ik zelf vaak ook.
Haha hier ook . Jongste is wel van het uitslapen, oudste niet, die gaat dan zachtjes de slaapcabine uit, jongste blijft dan meestal wel slapen. Tenminste, 3 jaar geleden dan, hoop dit jaar ook
Wat een mooie tenten allemaal. Eigenlijk zou ik ook best een nieuwe willen, maar het slaat nergens op haha want die van ons is wel bijna 10 jaar oud, maar in een perfecte staat nog.
Hier is de jongste thuis helaas om 6 uur wakker Hopelijk doet hij dat op vakantie niet en is de berglucht goed vermoeiend. Anders maar lekker bij ons in bed. De cabine is 1 geheel en je kunt er een doek tussenhangen, dus hij ligt zo bij ons op het luchtbed.
Ik ben benieuwd of er iemand wel eens in Denemarken gekampeerd heeft? Zo ja dan ga ik je bestoken met vragen, dus denk goed na of je ja zegt
Wij hebben onze tent vorig jaar voor 150 euro gekocht op marktplaats. De oude tent voor 100 euro verkocht en ons kleine koepeltentje voor 50. Dus tent 'gratis'. Onze vorige tent had een cabine van 180 en 120 cm. En we kregen daar met geen mogelijkheid een deryantentje en luchtbedje in, in de kleine cabine. Dus toen 'moesten' we wel een andere tent. Uiteindelijk is deze tent niet groter, maar hebben we 2x 140 cm als binnentent en daarin ging het wel. Ik hoop dat we met deze nog heel lang kunnen kamperen want ik vind het echt een heerlijke tent.