ervaring jungle avonturencamping gevraagd!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door girl21, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

we willen een tent hurten op deze camping, lijkt ons leuk, niet al te duur in het hoogseizoen...

de camping heeft 5 sterren, leek ons perfect dus..
    maaaaarrrrrrr ZOOVER beweert anders... (comentaar over het zwembad,vies sanitair, kleine vieze winkel en dat soort problemen)

dus mijn vraag aan jullie: wat is jullie ervaring met deze camping? of ken je iemand met ervaring hierover?

we willen met kleine kinderen onder de 4 jaar heen..

help ons aan een leuke vakantie ;)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb er ook naar gekeken, maar de recentie's zijn niet geweldig.
    Sprookjescamping lees ik wel goede dingen over.

3. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik ken de camping niet. Maar bedenk wel dat mensen eerder negatieve reacties plaatsen op een website als zoover dan positieve....

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    De sprookjescamping ligt ernaast en is wel erg leuk. Zijn wij al meerdere keren met de kids geweest en ze hebben t nu nog over wanneer we weer naar hannah gaan. Wij zijn wel over de jungle camping gefietst maar ik ben er inderdaad niet kapot van. Vind het er niet zo verzorgd uitzien

5. girl21

girl21 Niet meer actief

sprookjescamping is (voor ons budget) volgeboekt in de bouwvak :(

6. girl21

girl21 Niet meer actief

daar willen we inderdaad volgend jaar eens kijken...

maar we hebben het met camping papillon vergeleken in denekamp, maar het scheelt ons 200 euro.. daarom vraag ik me af of junglecamping dan echt weggegooid geld zou zijn..

zou een 5 sterren camping dan zo slecht kunnen zijn? en het is een anwb en acsi camping.. dat zal toch ook veeleisend zijn denk ik?

weet het jammer genoeg ff niet meer.. :(

7. sylvia99

sylvia99 Lid

20 mei 2010
    11
    0
    1
    Ik heb er niet gekampeerd, maar ben er eens op visite geweest. Ik ben er zelf ook niet weg van, ziet er onverzorgd uit. Veel speeltoestellen zijn oud en vervallen.

Daar aan dezelfde weg is ook nog een camping 't Veld. Deze is volgens mij goedkoper dan de zandstuve en sprookjescamping. Deze camping vond ik er wel verzorgd uitzien. (ook hier heb ik niet zelf gekampeerd, maar alleen gekeken).

Deel Deze Pagina