Weekendje weg, waarheen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Liminous, 3 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Sinds de komst van onze kinderen (in combinatie met beide een ploegenrooster ) hebben we eigenlijk helemaal geen quality time met elkaar gehad.
    In Januari gaat mijn dochter een weekend naar haar tante en mijn zoon gaat datzelfde weekend naar oma en opa. Wij willen dat weekend erop uit.

Ik zit zelf te denken aan een Preston Palace idee, iets waar je van alles erbij hebt en dus niet echt weg hoeft te gaan. Maar Preston Palace valt zelf af omdat daar mijn familie en vrienden wonen en ik bang ben dat we alsnog het hele weekend de hort op zijn om hun te bezoeken terwijl we juist echt met zijn 2en willen zijn. (Woon zelf nu in de randstad) Iemand leuke tips? Reisafstand binnen NL is geen probleem.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een weekend Landal of CenterParcs in bijvoorbeeld Limburg, de Veluwe of Drenthe. Zeeland is ook leuk.

En waarom zou je familie moeten bezoeken?! Jullie zijn toch een weekend samen weg? Logisch dat je dan iets samen wilt doen. ;)

3. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of Landal of Centerparcs Veel te bieden hebben qua activiteiten? Zo ja, bij welke parken?

Bedankt voor het meedenken ;)

4. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Wat zoek je? Lekker eten, stad bezoeken, pretpark, sauna? Beetje idee van wat jullie leuk vinden?

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Brugge in België erg leuk van alles te doen

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Als er sneeuw is lekker naar winterberg. 4 uh urtjes rijden en je bent in winterwonderland. Wandelen als je dat leuk vindt. Of skiën.

Als je dat te ver vindt idd leuke steden, Brugge Gent, Maastricht, Aken, Keulen.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Breda leuke stad,
    Of aan zee?
    Brugge zeker tof
    Of ardennen?

Deel Deze Pagina