Hallo meiden, wij willen graag met onze kids een weekje naar Turkije. Nu hebben we een leuk hotel gezien in Ozdere (in juni nog goed betaalbaar). Het is een kindvriendelijk hotel met aparte kinderbaden, speeltuin, en er is ook wel wat animatie maar niet zoals bijvoorbeeld de animatie van Kids Club, Kids World... Ook ligt het hotel wat afgelegen, maar met de dolmus, of eventueel lopend zijn andere dorpjes bereikbaar. Wat denken jullie, zullen de kids hier zich vermaken? En als ik een familiekamer zou gaan boeken, kan ik dan ter plaatse een babybedje regelen? Hebben jullie verder nog tips? Wat doen jullie gedurende de dag in een hotel? Ik ben zonvakanties gewend maar nog niet met kinderen..
Wij gaan in Juni ook naar Turkije.. wij zitten vlakbij Side.. wij gaan er veel op uit om dingen in de omgeving te zien.. wij zitten centraal gelegen tussen de winkeltjes en restaurantjes en een dolmushalte voor de deur.. Ik zou bij het boeken al aangeven dat je een babybedje wilt want als je daar komt en de babybedjes zijn er niet meer lijkt mij niet handig.. word meestal ook gevraagd tijdens de boeking en anders kan je als opmerking dat erbij zetten Wens je alvast een hele fijne vakantie en lekker genieten!