Hoi allemaal, Ik hoop op wat bruikbare tips Ik wil dit jaar met mijn kinderen van dan 8,8,4 jaar op kampeervakantie gaan. In principe heb ik al 2 30-seconden tentjes van quecha waar mijn dochters in kunnen slapen, maar het liefst haal ik nog een goedkope maar makkelijke grote tent. Ik moet hem in mijn eentje kunnen opzetten, dus hoe makkelijker hoe beter Ook ben ik op zoek naar leuke campings, waar genoeg te doen is voor de kinderen zoals een zwembad, animatie en een strand dichtbij. Wie kan me een tent/camping aanraden?
Ik weet niet wat je groot genoeg en goedkoop vind, maar zo'n opblaasbare tent is wel handig, geen gedoe met stokken. https://www.decathlon.nl/air-seconds-family-41-xl-id_8384152.html?gclid=Cj0KEQjwuZvIBRD-8Z6B2M2Sy68BEiQAtjYS3CrdlwXBev-7poZLqNVtLSHsUo_s41lTEIx9qTIDY74aAuoS8P8HAQ Geen tips voor een camping, maar in welke regio zoek je iets, nederland? Buitenland, hoe ver rijden?
Deze vind ik heel handig. Je bent een powervrouw! In 5 min na aankomst staat de slaaptent en de huiskamertent! Opruimen net zo snel. Je luchtbed moet dan nog wel opgeblazen haha https://www.decathlon.nl/shelter-base-second-xl-groen-id_8208602.html
Ooh dat ziet er handig uit zeg!! Ik ga even reviews zoeken, zat te denken aan max 200 euro maar deze zit er maar ietsie boven Tot max 8 uur rijden vind ik het te doen, dat heb ik vaker gedaan. Vereisten: - genoeg te doen in de buurt qua marktjes en bezienswaardigheden (misschien een plaatselijke feestdag ofzo?) - een camping met in ieder geval een grote speeltuin dichtbij de kampeerplekken, zodat ze lekker kunnen spelen als ik aan het koken of afwassen ben
Dit is ook een erg handige, ik kan er gewoon rechtop in staan De luchtbedden blazen zichzelf op hahaha ik hou van gemak
Kijk eens bij La Bonne Vie in Frankrijk. Zeer gemoedelijke camping, niet groot en daardoor overzichtelijk. Kinderen kunnen zich er perfect vermaken. Skelters, verwarmd zwembadje, mooie omgeving. Er is animatie maar heel erg leuk. Niet teveel op een dag, voor elk wat wils (een keertje kinderdisco, marshmallows roosteren hij het kampvuur, rondje op de pony's en elke ochtend diertjes voeren). Het is van een hele sympathieke Nederlandse eigenaar die altijd voor je klaarstaat. Ik vond het een klein paradijsje