Half dec aanstaande Liefst niet al te ver vliegen omdat ik bang dat hij geen oog gaat dichtdoen in het vliegtuig Aan het water is voor ons alledrie denk ik fijn. Hij spelend in het zand, wij met cocktail in de hand ernaast! En ergens waar we ook nog een beetje rond kunnen toeren met de buggy zit van de kinderwagen Ik dacht misschien Marokko ofzo maar weet niet zo goed waar je echt wat aan hebt qua accomodatie/plek etc met zon kleintje van dan bijna 8 maanden. Wie heeft er ervaringen en/of tips?
Hey ! Ken je geloof ik nog van de april-mama`s... Wij zijn naar Portugal gegaan. De algarvehttp://www.elizawashere.nl/portugal/algarve/pera/quinta_da_mesquita.htm hier om precies te zijn. Het was super !! De babyfoon deed het bij het zwembad, dus Sanne sliep terwijl wij wijntjes dronken bij het zwembad. In de omgeving genoeg te doen. Lekker weer... appartement is luxe genoeg om ook lekker te verblijven, dus we gingen 1 a 2 dagdelen op pad en de rest waren we " thuis " en dat ging erg goed.. !! Vliegen ook trouwens, ze heeft gewoon geslapen zowel heen als terug. We vlogen wel s`avonds heen en s` nachts terug.. Fijne vakantie alvast !
De moeilijkheid is denk ik dat je half december wil, op heel veel plaatsen is het dan al niet meer warm genoeg om te zwemmen....Wij zijn met Irem toen ze 4,5 maand was naar Turkije geweest en dat ging op zich heel goed, maar daar kun je half december niet meer zwemmen. Waar dat zeker wel kan en wat niet te ver weg is zijn de Canarische eilanden. Daar heb je ook nog redelijk wat keus uit soorten accomodaties, en als je bv naar Lanzarote gaat kun je ook nog wat dingen bekijken en doen. Denk dat dat een van de meest dichtbije plaatsen is waar je in de winter ook nog kunt zwemmen.
wij zijn 2 jaar geleden in november naar egypte geweest en dat was heerlijk. (sharm el sheikh) weten nog niet zo goed wat 'makkelijk' is met een baby maar wij hadden het er toevallig gisteren over dat dat naar ons idee wel een goeie optie was. (hotel: concorde el salam) het is overal lekker vlak zodat je met de kinderwagen kan rollen, de appartementen waren ook lekker ruim, er zijn ook leuke kinderbadjes bij (iig wel waar wij zaten) nadeel is alleen dat je dichtbij de resorts wel vaak winkeltjes hebt, maar verder niets, maar denk wel dat je je met een beebje op zo'n resort ook prima kunt vermaken. (er waren genoeg kleine kindjes iig) ennnn in egypte is het lekker warm nu overdag! en 'savonds koelt het heel snel af maar dat vond ik juist wel fijn, het is dan ook gelijk donker om 18.00 uur. als je ergens naar toe wil dan is dat altijd met de bus maar ik heb me toen alleen geconcentreerd op ons 2en qua excursies dus weet niet of daar ook iets bij zit wat leuk is om te doen met beebje erbij.. vliegreis was geloof ik 4 uur oid
Tenerife is ook een leuke bestemming. Hier gaat mijn neef (zit in een rolstoel) ook al tijd naar toe, omdat het voor zo toegankelijk is en hij overal kan komen met zijn rolstoel. Ook is het daar bijna het hele jaar rond goed weer.
Hoi, Als ik je zo je wensen hoor dan denk ik: canarische eilanden. Marokko zou ik niet zo snel doen met een kleintje. Maar als je gaat dan zou ik naar Agadir gaan, daar zijn de voorzieningen het beste. Wat temperatuur betreft is Egypte het beste maar als ik zo je berichtje lees, zullen de Canarische eilanden meer passen. Daar heb je veel meer boulevards, stadjes e.d Rond half december ligt de temperatuur rond de 20 graden. Wil je echt warm weer dan zul je echt veel verder moeten vliegen. Minimaal Dubai of anders Aruba, Curacao etc. Wij gaan zelf over 3 wkn naar Lanzarote, h10 lanzarote gardens. Zeer kindvriendelijk met peuterbad, babyclub, korte transfer naar het hotel e.d. Je mag me altijd pb -en Ik heb nl een eigen reisbureau aan huis en kan je dus wel meer adviezen geven en kijken wat mogelijk is. Groetjes
Wij zijn in augustus met onze tweeling naar Mallorca geweest, Santa Ponsa. Was echt super leuk. Kleine 2.5 uur vliegen. Groot zandstrand met aflopend water. Onze mannen vonden het er prachtig.
wij zijn van de zomer naar Cran Canaria geweest playa del ingles hotel Eugenia Victoria. Het fijne aan dit hotel is met een kleintje is dat de hotelkamers groot zijn appart slaap zit gedeelte en er zit een ijskastje in je kamer. En als het toch wat kouder is er zit een wellness onder het hotel waar je gratis gebruik van kan maken echt heerlijk zo kan je lekker met de kleine zwemmen zonder dat ie het koud heeft. Veder is het eten vooral nederlands dus er ligt echt van alles ook aardappels en groente ook niet geheel onbelangrijk voor het kind teminste die van mij lust geen potjes dus... en smidags lekker eten biefstuk op de steengrill hmm wil wel weer terug haha