De vraag is simpel: doen of niet (in mei) en welk type bungalow (2 kinders, 4j en een baby). Graag jullie tips; alvast bedankt, grtz Lidi
Poeh het type is moeilijk wij waren maar met zijn 2en toen. Maar vind het zeker een aanrader!! Ook kortbij het strand Wij hadden toen gewoon een comfort cottage voor 4 personen. Had je 2 aparte slaapkamers waarvan die voor de ouders groot was, dus kun je je campingbedje neerzetten.
Wij hadden een comfortcottage voor 4 personen, de slaapkamers waren prima maar de leefruimte is erg klein, dus dan zou ik met 2 kinderen toch een ruimer huisje willen. Ze waren net gerenoveerd en waren erg mooi en netjes, van buiten lijkt het net een oud schuurtje maar van binnen is het modern. En je zit op een kwartiertje rijden van Plopsaland, een super aanrader, en het zwembad van het park is ook erg leuk.
Wij zijn er vorig jaar november geweest, toen dus met alleen Eva van bijna 2 jaar oud. Wij zaten in een 4 persoonshuisje, 2 slaapkamers boven. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, maar het huisje viel wel wat tegen (badkamer en keuken, vooral de pannen), het zwembad vond ik ook niet erg schoon. Het eten op de 'plaza' was echt vreselijk, echt niet te eten (en ik ben niet zo moeilijk). Eva is 1 nacht ziek geweest, ijlen, overgeven (de hele nacht), waarschijnlijk door de frietjes daar. Niet leuk als je op vakantie bent (leuk met de was...), gelukkig was het na die nacht ook wel weer goed. De binnenspeeltuin was wel érg leuk! Maar we zullen er niet snel nog een keer naartoe gaan...