11 weken en niet zoveel lachen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chilleke, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi

Herken dit totaal niet van mijn zoontje die echt om alles lachte ;)

Mijn dochtertje was sowieso "laat " met lachen. Denk 8 weken dat ik de eerste lachjes ontdekte (nu is ze ook wel 2 weken te vroeg geboren)
    Maar ze lacht niet denderend veel. Is eigenlijk een heel tevreden kind maar ik moet af en toe moeite doen om haar te laten lachen. ;)
    Ze lacht wel naar mij of naar haar papa of broer maar naar opa en oma's dus niet zoveel...

Wie herkent dit??? En is dit later goed gekomen? Of bleven ze "serieus"

Verder is ze wel heel lichamelijk bezig. Veel bewegen proberen te pakken, zelfs al een keer op der zij gerold, voeten pakken enzo...

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Onze oudste lachte als baby ook niet heel veel. Nu is ze 4 en een echte vrolijke goedlachse meid.

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Onze jongste dochter was ook geen vrolijke baby. Nu is ze een heerlijke peuter die voluit kan schaterlachen.
    Moest er zelf wel aan wennen hoor, oudste dochter lachte veel als baby en was een allemansvriend. Toch twee verschillende karakters.

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja apart is dat he! Mijn zoon lachte ook om iedere scheet! Maar zij is veeeel soepeler en actiever

Je mag ze niet vergelijken maar toch doe je dat :cool:

5. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Komt vanzelf goed! Hier duurde de eerste lach een tijdje en daarna heeft hij een periode alleen naar de plank boven zijn commode en naar schilderijen gelachen. Ik dacht echt dat er wat mis met hem was.
    Nu lacht hij naar iedereen en kan heerlijk schateren

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Komt vast goed! Hier weinig gelachen, ging steeds beter en werd meer! Bij groeispurtjes is het lachen altijd ff minder... ;)

Deel Deze Pagina