kamperen en kleding

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

We hebben ieder een koffer en de mijne gaat vol :D
    Gooi er van alles in, voor elke weertype en gelegenheid wat maar tel het niet echt....tis in ieder geval meer dan 4 setjes maar minder dan 14 setjes voor twee weken kamperen, er zijn dus dingen die ik vaker draag en er gaat ook een joggingbroek en fleecevest mee :p
    Loop er in principe net zo verzorgd bij als thuis.

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier is het vrij simpel hoor, eenvoudige kleding mee, niet teveel. Savonds een handwasje en misschien een keer in de wasmachine op de camping. Ik laat niemand in kleding met vlekken lopen, maar helemaal spik en span hoeft ook niet. Sowieso kunnen mijn kinderen in een lege vierkante witte steriele kamer al vuil aantrekken, laat staan op een camping. Kan ze moeilijk iedere 5 seconden gaan omkleden :)

3. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik krijg het toch ieder jaar voor elkaar om mijn halve kledingkast in te pakken. Haha.. En het ergste is dat ik dan de helft nog eens niet gedragen heb bij thuiskomst. 😳
    Ik neem wel altijd wel wat makkelijk zittende kleding mee, die ik normaal thuis niet zou dragen. Ook gaat er wat nettere kleding zoals topjes en jurkjes mee voor als we gaan uiteten. Meestal neem ik ook meerdere paar slippers mee, en 2 paar dichte schoenen, 3 bikini,s, petjes, zonnebrillen en een grote en kleine handtas. Oftewel, mijn vriend kijkt altijd met een kritische blik naar mijn volgepropte tas

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.928
    113
    Vrouw
    Hier gaat standaard teveel kleding mee.
    Wat sowieso meegaat: m'n pumps en sleehakken. Man vindt pumps op de camping not done, maar heeft dus pech :)
    Crocs hebben we niet en de joggingsbroek blijft thuis.

Deel Deze Pagina