Mocht er iemand interesse hebben, de Hema Landal actie is er weer. https://tickets.hema.nl/tickets/74/vakantie/941/hema-bungalowweken?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=20201030_wk44_nl_nieuwsbrief_tickets_landalbase&utm_content=1.0+header+image+-+btn&utm_term= 149 euro voor een midweek 169 euro voor een weekend Zelf doen we denk ik niet mee dit keer, als het grootste deel van het park dicht is of beperkt open dan vind ik het nog best wel prijzig eerlijk gezegd.
Ik doe het deze keer ook niet. Wij willen met pakjesavond avond weg maar ik doe dat last minute. Het is nu ook niet zo duur om te boeken. Hoeft van mijn geen luxe park te zijn als we maar weg kunnen.
Hier slaan we over. Ik kon ook de parken niet vinden. En ben bang dat we tot maart wel zoet zijn met de maatregelen. Dus dan vind ik het het geld niet waard.
Ik vind het absurd duur voor een tijd waarin je niks kan en mag. De actie is tot eind maart, dus ook nog in een periode met slecht weer. Zit je dan in je vakantiehuis niks te doen voor 169 euro.
Hier slaan we ook over deze keer. De kleine (derde) wordt begin februari verwacht, dan ga ik liever in het voorjaar weg met de hopelijk dan nieuwe actie. Ook in de hoop dat er dan meer open is.
Kunt zelfs vaak goedkoper last minute nog gaan en idd als er niks kan en mag wij hebben 19/11 aelderholt staan vanuit een verplaatsing eind maart maar zolang binnenspeeltuin open is en animatie draait vinden wij het prima. Maar als morgen binnenspeeltuinen ook gesloten gaan worden dan gaan we maar weer verzetten
Wij gaan in November nog een weekend weg via de Hema actie. Deze zou eigenlijk in mei zijn. Ik ga dus ook niet meer boeken, omdat het omboeken zo lastig vond. We mochten niet naar voorjaar/mei 2021, geen voucher, geen geld terug. Enkel november was beschikbaar terwijl de hema actie van het voorjaar altijd duurder is (incl belasting betaalde we 220 euro).
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welk park jullie aanraden met een peuter? Wij moeten een paar dagen ons huis uit, dus willen wel gebruik maken van de actie. Alleen zijn wij niet bekend met Landal. En normaal kijk je naar zwembad ed en dat gaat nu dus niet, waardoor het nog lastiger beoordelen is. Thx!
Wij gaan altijd in nov en zonder hema want dan is het het goedkoopst vaak. Zag het nu voor aelderholt ook staan139 euro regulier een weekend
Wij zijn dit jaar in januari naar een Landal park vlakbij huis geweest vanwege de verkoop van ons huis. Een rustig park zonder indoorspeeltuin, zonder grootste animatie. Anders dan we gewend waren bij Landal maar gek genieg hebben we ons uitstekend vermaakt. Buiten spelen met een regenbroek aan, boswandelingen, een avonturenspeurtocht op het park zelf, skelters huren, spelletjes spelen in het huisje. Even tussen andere muren zitten is ook al fijn, en met de Hema actie kost het praktisch niks. Wij gaan in februari weer met de Hema actie naar Coldenhove. En ook als de speeltuin en zwembad dicht zijn vermaken we ons wel.
Land van bartje of rabbit hill raad ik dan aan Vennebos is ook erg mooi maar juist heel veel binnen. Al is buiten ook het een en ander te doen.