Hallo allemaal, We willen met ons gezin (mijn ouders, broers, zussen en aanhang) graag in de zomervakantie samen ergens heengaan. Nu hebben we allemaal de voorkeur om te kamperen, maar helaas wegens lichamelijke klachten lukt dit niet meer. Maar om allemaal dan maar in een huis te gaan zitten is ook weer niet echt aan ons besteedt.. Weet iemand een middenweg tussen het kamperen en bungalowhuisjes?? Of misschien weet iemand ergens wel een plekje waar we allebei kunnen vinden op een veld? Dat er dus plaats is om te kamperen maar waar ook huisjes staan.. Moeilijk moeilijk, maar het zou zo leuk zijn!!!!
Ja, dat wilde ik ook zeggen. Zo heb je meer het gevoel van kamperen, maar wel een normaal bed en je eigen douche en toilet.
Wat mij een goede tussenoplossing lijkt is een stacaravan huren op een camping. Wij zijn bijvoorbeeld vorig jaar naar Luxemburg geweest en hebben daar een stacaravan gehuurd, helemaal compleet (niet supernieuw maar dat hoeft voor ons ook niet) Zij hadden ook gewone caravans te huur en je kon dus ook gewoon je tent er neer zetten. Het is een nogal ouderwetse camping dus geen luxe dingen of zwembad ofzo maar aan een rivier waar je kunt zwemmen en met een kleine campingwinkel Als je het adres wilt moet je maar een pb sturen
Mijn vader is altijd fan geweest van laag kamperen, maar dat gaat nu dus niet meer. Hij wil absoluut niet in een stacaravan, haha. We moeten toch echt nog even doorzoeken denk ik.
Zo'n tent waar alles al in zit, dan? Je hebt vast ook wel kampeervarianten voor minder validen... Bijvoorbeeld met een bed erin i.p.v. een luchtbed.
Als ik het goed heb begrepen van mijn vader hebben ze in Denemarken op veel campings blokhutjes staan. Wij gingen altijd met de tent, maar misschien is dat wel een oplossing. Hoe of wat verder weet ik eigenlijk ook niet, het is al zeker 10 jaar geleden.
wil je in Nederland of in het buitenland?? wij zijn met de kerst op een recreatiepark geweest waar ze ook hooibergjes verhuurden Een mooie bungalow voorzien van alle luxe vindt u bij Marveld Recreatie in de Achterhoek maar het kampeergedeelte is wel gescheiden van het parkgedeelte maar ze waren wel bezig met een veld in aanbouw, en dat waren wel huisjes Dus misschien wel de moeite om even te kijken En op www.de-waay.nl staan tussen de kampeervelden 2 blokhutten dat is misschien ook leuk
Wij zijn de afgelopen 2 jaar naar Genieten van een luxe bungalow en lekker kamperen doet u bij Marveld Recreatie in de Achterhoek geweest. Hier heb je huisjes, chalets, staancaravans en je kan er ook kamperen.
ligt er aan of je in het buitenland of binnenland wilt. aan t gardameer in italie heb je vele campings waar alles er op en er aan zit. van bungalows tot sta caravans tot zelf een caravan meenemen en een tentje ernaast opzetten. success
wij gaan in een bugalow tent van eurocamps en daar staan gewoone beden in. dus niet op een luchtbed. en toch gewoon kamperen
Oudoors Lodgers in Holten overijssel. Daar heb je mega luxe tenten met Boxsprings en een bad op pootjes in je tent. (en eigen wc!) Daar hebben ze ook huisjes, blokhuts zeg maar. Kost wat meer, is echt luxe, maar wij hebben een heerlijk weekend hier doorgebracht met ons zoontje die toen 5 maanden oud was.