kamperen/huisjes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door maartjev, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Hallo allemaal,

We willen met ons gezin (mijn ouders, broers, zussen en aanhang) graag in de zomervakantie samen ergens heengaan. Nu hebben we allemaal de voorkeur om te kamperen, maar helaas wegens lichamelijke klachten lukt dit niet meer. Maar om allemaal dan maar in een huis te gaan zitten is ook weer niet echt aan ons besteedt..
    Weet iemand een middenweg tussen het kamperen en bungalowhuisjes??
    Of misschien weet iemand ergens wel een plekje waar we allebei kunnen vinden op een veld? Dat er dus plaats is om te kamperen maar waar ook huisjes staan..
    Moeilijk moeilijk, maar het zou zo leuk zijn!!!!

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Een stacaravan op een camping huren?

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat wilde ik ook zeggen. Zo heb je meer het gevoel van kamperen, maar wel een normaal bed en je eigen douche en toilet.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Wat mij een goede tussenoplossing lijkt is een stacaravan huren op een camping.
    Wij zijn bijvoorbeeld vorig jaar naar Luxemburg geweest en hebben daar een stacaravan gehuurd, helemaal compleet :) (niet supernieuw maar dat hoeft voor ons ook niet)
    Zij hadden ook gewone caravans te huur en je kon dus ook gewoon je tent er neer zetten.
    Het is een nogal ouderwetse camping dus geen luxe dingen of zwembad ofzo maar aan een rivier waar je kunt zwemmen en met een kleine campingwinkel
    Als je het adres wilt moet je maar een pb sturen ;)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Zat zelf ook te denken aan een stacarvan.
    Of een kant en klare tent, waar alles al in zit.

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Mijn vader is altijd fan geweest van laag kamperen, maar dat gaat nu dus niet meer. Hij wil absoluut niet in een stacaravan, haha. We moeten toch echt nog even doorzoeken denk ik.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zo'n tent waar alles al in zit, dan? Je hebt vast ook wel kampeervarianten voor minder validen... Bijvoorbeeld met een bed erin i.p.v. een luchtbed.

8. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Als ik het goed heb begrepen van mijn vader hebben ze in Denemarken op veel campings blokhutjes staan. Wij gingen altijd met de tent, maar misschien is dat wel een oplossing. Hoe of wat verder weet ik eigenlijk ook niet, het is al zeker 10 jaar geleden.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

misschien is duinrell een goeie optie.. daar heb je grasvelden tegenover de huisjes.. :)

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    ligt er aan of je in het buitenland of binnenland wilt.

aan t gardameer in italie heb je vele campings waar alles er op en er aan zit.
    van bungalows tot sta caravans tot zelf een caravan meenemen en een tentje ernaast opzetten.

success

12. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    misschien vouwwagen dan?
    is geen caravan en meer echt camperen :)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die had ik idd niet gezien :D

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wij gaan in een bugalow tent van eurocamps en daar staan gewoone beden in. dus niet op een luchtbed. en toch gewoon kamperen

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oudoors Lodgers in Holten overijssel.
    Daar heb je mega luxe tenten met Boxsprings en een bad op pootjes in je tent. (en eigen wc!)
    Daar hebben ze ook huisjes, blokhuts zeg maar.
    Kost wat meer, is echt luxe, maar wij hebben een heerlijk weekend hier doorgebracht met ons zoontje die toen 5 maanden oud was.

Deel Deze Pagina