Hallo dames Ik had een vraag in de hoop dat jullie ervaring hebben met deze camping. Wijgaan zeer waarschijnlijk naar deze camping van de zomer maar vraag meaf of de wasmachine daar je eigen wasmiddel kan toevoegen ipv automatisch vanuit daar. Wil in de 10 dagen wel 2 of 3 wasjes weg draaien maar ivm allergie is eigen wasmiddel wel een vereiste. De camping zelf ook gemaild maar nog geen reactie helaas dus ik hoop dat jullie mij kunnen verlossen van deze vraag. Alvast dank
Ik meen me te herinneren van wel. Er is een grote wasserette met veel wasmachines en drogers. Je gooit geld in een apparaat, typt het nummer van de machine in en volgens mij kon je daar je eigen wasmiddel in doen.
Top! Dank je wel voor je reactie. Die grote wasserette hadden we gezien op de foto's . We zaten heel erg te twijfelen voor de norcenni girasole club en deze maar de voorkeur gaat nu ook uit naar Albatros
Wij gaan ook voor het eerst naar deze camping, dus zeker weten doe ik het niet, maar op Altomincio (van dezelfde keten) kan dat niet.. daar wordt automatisch wasmiddel toegevoegd
Ik heb ondertussen ook een reactie van de camping. Ze hebben machines die automatisch waspoeder toevoegen maar ook een paar die eigen wasmiddel nodig hebben om schoon te wassen.