Mm titel is een beetje te lang. Maar ik ben op zoek naar geslaagde verhuizingen van stacaravans. Het is een oudje die er nog goed uit ziet. Ook ben ik benieuwd of er in midden Brabant leuke camping zijn die nog caravans aannemen. Gezellig, maar zonder een enorm hoog aso gehalte Sinds 2 jaar hebben wij een heerlijk plekje in Oisterwijk. We zagen onze toekomst al voor ons. De meisjes in hun puber jaren chillen en wij lekker met een drankje. Zo pats boem weg ! Iedereen moet van de camping af. Hadden we het maar geweten... Dan hadden we vorig jaar zoiezo geen nette luifel gekocht van 4000. We zijn er behoorlijk boos en verdrietig over..
Wat voor camping zoek je: - groot met veel faciliteiten? - klein in de natuur? - voorkeur voor regio? Of wat er in de omgeving is?
Regio midden noord Brabant. Niet te groot. Zwembad en binnen speeltuin zou leuk zijn. Maar dat zijn vaak enorme campings
Misschien ponderosa? Die hebben net een nieuw stuk voor stacaravans. Met zwembad en niet echt enorm groot, maar ook niet echt klein.
Die hebben we al gezien en gemaild ! Lijkt ons super ! Geven aan dat ze geen plek hebben... Erg merkwaardig ivm nieuw stuk waar ze het op de site over hebben.
Weet over welke camping dit gaat helaas. Wonen er in de buurt. Hoor van velen dat ze zich in de steek gelaten voelen. Erg verdrietig. Helaas gebeurd hetzelfde met vele campings waar stacaravans nog toegestaan zijn...wij hebben het vorig jaar meegemaakt met camping in Luyksgestel. Mijn advies zou dan ook zijn om niet naar een te "populaire" te kijken want die worden op korte termijn allemaal overgenomen door de grote vakantieparken en dan moeten de "oudjes" (stacaravans) eraf. Ik hoor goede ervaringen over De Flaasbloem maar heb er zelf geen ervaring mee. Succes met jullie zoektocht.
Dank je voor de reactie! Het zure is vooral dat de eigenaar tot kort voor de mededeling nog goedkeuring gaf voor dure verbouwingen. Zo hebben wij vorig jaar een gloednieuwe nette luifel laten plaatsen voor 4000... Ik zou graag meer ervaringen willen horen (van anderen dan ) over de flaasbloem. Het lijkt een leuke camping. Maar ook erg groot. Ik ben bang dat het een veel te hoog zuip en tokkie gehalte heeft.
Dacht dat Ter Spegelt ook gaat stoppen met de jaarplaatsen voor "oudere" stacaravans. Volgens mij nog maar 1 of 2 seizoenen toegestaan.
Bladel Achterste Hoef zou dan kunnen die heeft dat. Net als een campingwinkeltje, frituur, wasserette, restaurant etc. Animatieteam, toch komt hij op mij niet over als een mega camping, gewoon gezellig. Mooi gelegen, zwemmeer, caravanboer redelijk dichtbij etc. Familie staat er met een jaarplek met een normale caravan, maar bij allemaal is t meer glamping dan camping. Veel jaarplaatsen worden wel weggedaan, wanneer er van eigenaar wordt gewisseld, jammer genoeg. Snap dat ook niet echt het zijn vaste inkomsten en amper kosten. Maar ze zijn in een bepaald stuk nog wel. Nieuwe plekken/contracten mag de caravan niet ouder dan 20 jaar zijn. Ze hebben ook een aantal huisjes, die kan je huren en op die manier zonder al te veel gedoe rustig bekijken of het wat voor je is. Tent, vouwwagen, caravans, doortrekhutjes, stacaravans er staat van alles.
Niet helemaal midden Brabant, maar wel een leuke vinden wij, De Posthoorn in Rucphen. En wij zijn wel eens wezen kijken op de Spaendershorst in Esbeek. Vonden we ook heel leuk. Allemaal niet te massaal en aardige mensen vonden wij.