Bungalow bella italia

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ladys1987, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Hallo allemaal,

Wij hebben net een bungalow op de camping bella italia geboekt. iemand hier geweest? Of iemand die er ook heen gaat?
    En nog tips? Voor op de camping en/ of de reis erheen

2. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn in een stacaravan geweest, maar heb gehoord dat de bungelows erg goed zijn. Leuke camping wel. Campingwinkel is wel wat aan de prijs, zou in de buurt kijken er zijn supermarkten genoeg (bv simply). Zeker een dagje naar Sirmione gaan, erg mooi. En natuurlijk Peschiera in. Kun je lopend doen va de camping. Ik geloof dat er op dinsdags markt is. (is wel druk) Verder is het een mooie omgeving.
    Het zwembad op de camping is vrij druk. Als je op tijd bent kun je nog een ligbed vinden.
    Gardaland ligt trouwens ook erg dichtbij.

Veel plezier.

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Dankjewel voor je reactie! Wij gaan in juni en hoop dat het met de drukte nog meevalt....wel al erg veel zin in! De plaatsjes eromheen gaan we zeker bezoeken. Goede tip van de supermakt!

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Leuke camping en in voorseizoen nog niet erg druk in omgeving. Zwembad leuk voor de kinderen, maar kan wat koud zijn.
    Mocht je een dag slecht weer hebben is het aquarium ook leuk. Ik had thuis nog gegoogled en kortingsbonnen gevonden. Altijd leuk.
    Mocht je kleine al sap drinken, neem dan diksap mee, want dat kennen ze daar niet.
    Het restaurant op het park, bij de winkel, is lekker en zeker betaalbaar. Wij hebben daar een aantal keer heerlijk pizza gegeten.

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Bedankt voor de tip...diksap gaat mee in de auto! Ik ga ook even kijken naar die kortingsbonnen. Zin in!

6. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik lees ff mee, wij gaan waarschijnlijk boeken voor een week in September. Heb ook al gehoord dat het water van het zwembad nogal koud kan zijn...

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij gaan eind aug/begin september voor de tweede keer.

Zwembad is inderdaad erg fris, niet voorverwarmd.

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    En zat je in een bungalow?

Het kinderbad is volgens mij wel verwarmd.....

9. karin361

karin361 Actief lid

1 sep 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    ik heb net ook geboekt voor eind mei begin juni! leuk ik lees ff mee met jullie!

mvg karin

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij gaan er ook in juni heen maar dan in een stacarvan.

Onze eerste keer dus kan je nog niet vertellen hoe het is maar mijn zus is er al 2 keer geweest en erg positief over de camping en omgeving vandaar dat wij ook geboekt hebben.

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Stacaravan, gaan nu naar bungalow.

Nou als het kinderbad verwarmd was zat ik zeker verkeerd :D koud!!!!

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij gaan in september ook! Voor 12 dagen nog geen 300 euro kwijt. Wij zitten in een stacaravan...

13. p1982

p1982 Niet meer actief

via welke organisatie boeken jullie

14. zustertje

Wij hebben via vrijuit geboekt

15. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    wat goed is om te weten, is dat er toen wij gingen (2009) geen buggy's/kinderwagens mee naar binnen mochten in sealife! erg zwaar om de hele tijd te moeten tillen!

16. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
  17. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Maar toch ga je nog een keer, ondanks dat het zo koud was? is de rest van de camping dan echt zo goed? Ik ben er serieus over aan het twijfelen of ik wel wil gaan. Mijn jongens zijn echte waterratten, maar als het te koud is willen ze er niet in. En dat zou ik zonde vinden, want we hebben juist voor deze camping gekozen vanwege het zwembad?

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Wij gaan ook half juni 20 dagen naar Bella italia. Wij hebben getwijfeld over een bungalow of stacaravan maar toch voor een stacaravan gekozen omdat me dat gezelliger voor de kindjes lijkt. We hebben er onwijs veel zin!

Reis doen wij denk ik in 1 keer en dan in de nacht rijden. Ik heb begrepen dat je pas om 16 in je huisje mag dus zouden we even moeten vertoeven op de camping maar dat zou vast wel kunnen.

19. zustertje

Wij gaan pas om 04.00 's nachts rijden de reis er naar toe is zo mooi dat we niet in de nacht willen rijden dat is ons vorig jaar ook erg goed bevallen.
    En onze dochter vind het in de auto ook wel best gelukkig.
    WIj hebben er ook mega veel zin in :)

20. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik wou ook een stacaravan maar het scheelde zoveel geld dat het toch een bungalow is geworden....maar nu vraag ik me dus af of de bungalow er wel leuk uit ziet.....( netjes en schoon)
    Wij gaan denk ik in 2 keer rijden....weet nog niet zo goed hoe of wat en welke route.

Deel Deze Pagina