Kamperen met babay 8 mnd in Kroatie....dat kan toch wel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vita, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi wij hebben na veel wikken en wegen en getwijfel besloten om 2 weken naar Kroatie te gaan, in een ingerichte tent (pfff wat is dat duur zeg). Maar nu begon iemand dat we daar spijt van krijgen, vanwege de warmte, en omdat het zo prijzig is, en je voor dezelfde prijs een huisje met airco zou kunnen huren, dat we dat beter kunnen doen.:(
    We hebben voor kamperen gekozen, omdat onze hond mee gaat op vakantie, en hij daar mee kan naar het strand, en we lekker het buitenleven hebben i.p.v. steeds terug te moeten naar een kamer, of een huisje, waar je niet zo veel hebt. wat we nu nog kunnen vinden is niet heel veel, en het buitenleven lijkt mij gezelliger en prettiger voor ons allemaal. Er gaan toch zoveel mensen met baby's kamperen? Ik begrijp dat ze zal moeten wennen aan de warmte, maar niet iedereen heeft airco toch? Ik vind het wat overdreven......of denk ik te simpel? Ik hoop graag ervaringen van jullie te horen.:)

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Koop zo'n deryian slaaptentje, zodat je de kleine lekker buiten de tent in de schaduw kan laten slapen. Of een klamboe die je campingbedje afsluit. Door het kindje de middagslaapjes buiten in de schaduw te laten doen, is het geen probleem, er staat daar altijd wel een windje wat afkoelt in de warmte. Gewoon zelf relaxed blijven, dan is je kindje het ook.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    als dit is wat jullie willen dan gewoon doen hoor. en idd zon tentje is een uitkomst lekker buiten neerleggen die kleine. en is toch super dat de hond nu mooi mee kan. in huisjes kan het ook warm worden hoor ook wel met airco die warmte blijft in huizen altijd zo hangen.

doe waar je jezelf goed bij voelt.

4. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    wij hebben het ook gedaan maar dan afgelopen hemelvaartdag in nederland. Ons kereltje zweten zijn bedje uit in de tent (stond in de schaduw) zijn middagslaapjes waren door de warmte een drama wat inhield dat hij supermoe was (en dus hangerig, huilerig, jengelig kortom niet blij) en wij ook niet zo'n leuke tijd hebben gehad. Wij zijn daarom 2 dgn eerder terug naar huis gegaan.
    hoop dat het bij jullie beter gaat!

Deel Deze Pagina