Handig om mee te nemen naar camping met dreumes 1 jaar?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Juffertje83, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is er handig om mee te nemen naar een camping met een kindje van 1 jaar en 2 maanden? We gaan in een stacaravan, dus redelijk wat ruimte en veel bij de hand.

Ik dacht bvb aan een zwembadje, zo hoeven we niet altijd naar het zwembad toe? Maar er zijn vast mensen met ervaring en nuttige tips...

Is een buggy bvb handiger dan de wandelwagen (lijkt me wel?) en is een rugdrager nodig?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

afwasteiltje: goed voor vanalles en nog wat: om wat met water te kliederen en om te badderen. Ik weet niet of je een douche in je caravan hebt of niet, maar hier vonden ze de douche helemaal niets en gingen liever in het teiltje.

regenbroek: handig als het gras nog nat is en ze wel willen buiten spelen.

veel kleding, want ze worden zo vies de hele dag buiten. Thuis kan iets nog weleens een 2de dag op vakantie nooit.

wij nemen alleen een rugdrager mee, en geen buggy meer (buggy is handiger dan een kinderwagen , neemt minder plek in beslag. maar die van ons zitten zelden in de wagen, op de arm of rug vinden ze veel leuker.

kinderstoel als die er niet is? Speelgoed/boekjes. Campingbedje:eek:ok handig als box.

tuigje om ze vast te kunnen zetten als ze ineens besluiten om dreumespuber te worden.

3. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Regenbroek voor een baby? Bestaat dat? :)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja hoor zoonlief kroop van de zomer rond met een regenbroek maat 86/92 van de hema. Ging best goed hoor hoewel hij pas in mt 68 zat.
    En babywalz heeft ze ook en dan in maat 74/80 en 86/92 voor 10 euro.

Deel Deze Pagina