Heb je er wel aan gedacht dat het te warm kan zijn voor de draagdoek of -zak? Waarom neem je geen maxi taxi mee ofzo, neemt nauwelijks ruimte in.
je hebt een kinderwagen bak nog met 4 mnd, dus bak in de auto vol met tassen en frame zonder wielen in dakkoffer. zonder kinderwagen op een plek waar het waarschijnlijk warm is lijkt me alles behalve ideaal. Maar goed ik zou dan weer niet nadenken over een kinderstoel voor colin (die is 3) die eet thuis ook allang niet meer in een kinderstoel. ik wens je in ieder geval succes, mooi weer en veel plezier. wij gaan misschien dit jaar met de vouwwagen weg, colin dan 3 shannon ruim 1,5 en dat vind ik al een uitdaging maar een dreumes die nergens bang van is en stronteigenwijs wegrent is misschien juist lastiger als een baby niet nog geen kant op gaat...
Bosi, mijn bijna-3-jarige loopt eigenlijk alles, maar voor geval van nood hebben we een Manduca (draagzak). Voor de kleine heb ik een draagdoek. Slapen doet ze in een Deryan tentje. Wij hebben een vrij grote wagen, dus dat scheelt echt heel erg veel als die niet mee hoeft! Eylem, ik denk toch dat dat een beetje toeval was dan. Verschilt vast ook per jaar/plek! Binnen een uur of 5/6 rijden blijft het toch altijd een beetje gokken op goed weer, anders moet je echt ver gaan rijden... Danabelle, ja wel over gedacht. Ik ben zelf niet zo'n actief zomer persoon (lees: als het boven de 25 graden is gaan wij geen hele dag in de zon rondsjouwen), dus ik denk dat het met de Manduca dan wel te doen is. Die is ook niet zo warm en daar kan de jongste ook prima in. Ik heb gelukkig wel een zomer doek! Mimi, ja dat denk ik ook, eigenlijk is die kleine baby ideaal, heeft nog weinig nodig! Ik denk dat we gaan kijken voor een dakkoffer en dan de buggy meenemen. Die kan plat, dus met heel warm weer kan de jongste daar dan ook in liggen!
Leuk dit topic!! Wij hebben vorig een tent gekocht en hebben toen 2 weken gekampeerd in NL (Zuid-Limburg). Afgelopen weekend hebben we weekendje gekampeerd bij mijn moeder. En in september gaan we voor het eerst naar het buitenland; 3 weken ITALIE Ik vind het spannend, maar ook supergaaf!! De kinderen vinden het fantastisch, lekker de hele dag buiten en 's avonds slapen ze prima, zonder zeuren. Ik zie wel een beetje op tegen de reis, is toch 14 uur rijden. En ik hoop dat we alles mee krijgen. Buggy gaat hier echt wel mee!! Voor het koken hebben dit meubel gekocht; http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/kookmeubels/redwood-outdoor-cedrela-grey/ Voor de kinderen nemen we kinderstoeltjes mee (staan nu in de folder van xenos) en een laag tafeltje zodat ze daar aan kunnen eten en voor ons een hoger tafeltje. De jongste slaapt in campingbedje zodat ze er niet uit kan en slaapt in eigen cabine. De oudste slaapt in eigen cabine op opblaasbaar matras. En wij hebben ons eigen cabine. Voor de kleding koop ik van die markttassen http://fotos.marktplaats.com/kopen/9/ea/5OK+GujnA8PT/vy0zSW29A==.jpg en gooi boven op de auto of in zo'n zak van de Leenbakker. Dan heeft daar iedereen zijn eigen tas ook wel handig. Veel kleding neem ik niet mee, kost allemaal ruimte. Gooi daar gewoon alles in een emmertje met biotex en hang het te drogen. Voor de kinderen gaat fietsje, poppenwagen, kleurbokjes, ds, en dvd speler mee. Daar kun je ook altijd wat kopen. En dan hebben we nog een koelkastje om je vleeswaren enzo in te bewaren. Dit jaar ben ik van plan om voor mij, mijn vriend en de kinderen een aparte toilettas te maken. Als je dan moet douchen kun je zo toilettas meenemen, en heb je alles bij de hand. Tis wel een hele onderneming, vind ik dan, maar wel heel leuk. Je bent wel even bezig met tent opzetten enzo, maar als ie eenmaal staat is het genieten. Wij nemen ook de fietsen mee, zodat we daar kunnen fietsen door de wijngaarden Ik zie het helemaal zitten!! Ik was altijd anti kamperen maar ben nu helemaal pro!!