Ik ben er! En ga gelijk weer weg voor vandaag. Morgenmiddag vrij dus heerlijk spelen Welterusten meiden
Hahaha, het is dat ik het leuk vind om het een beetje in de gaten te houden. Boos worden doen we niet zo gauw hoor
wel gemeen hoor heb ik net een heel berciht getupt druk op verzenden en krijg de melding kan niet deel is gesloten zucht @ Butterfly, vaak hebben mensen ook wel rare dingen in hun wenslijstje staan ipv de gratis kado's en als ik die heb dan geef ik die, vaak kom ik dan wel aardig uit. Maar begin wel de ene dag onderaan mijn lijstje met vrienden en de andere dag bovenaan zodat iedereen in ieder geval om de dag wat krijgt. En tja sommige mensen geven altijd wat en die probeer ik dan ook dagelijks wat te geven.
ik ga ook stoppen denk ik...zag bij het floepen van manlief bones voorbij komen...is lang geleden dat ik die gezien heb! maar wil ook nog ff wat sla eten hahaha........dat kan niet boven (manlief kijkt voetbal proggie) dus dan blijf ik nog maar ff lappen!!
Weet ik ook wel, was ook maar een grapje. Ik houd het zelf ook altijd in de gaten bij de juli mama's en soms maak ik andere topics erop attent. Erg he.
@ cadeautjes... ik geef meestal zo'n 5-10 mensen iets uit mijn eigen voorraad en de rest een dagelijks cadeau. Ik heb voor de pinda's trouwens niet zo heel veel verkocht, alleen de dieren, die volwassen waren (maar telt ook weer wel lekker mee voor de prestaties) en kersenbomen... moest je toch veel te vaak oogsten. Verder veel in mijn opberghok gedaan