Kamperen met een kleine meid van 1,5 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Seertje, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik zou persoonlijk wel voor een campingbed gaan, dat is ze misschien gewend en dat is dat normaal voor haar. Wij gaan ook kamperen en hebben toevallig van de week de tent in de tuin opgezet. Kan hij alvast een beetje wennen anders is alles opeens anders. Succes!

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook kamperen dit jaar, voor het eerst met de kleine in een tent. Wij nemen wel een campingbedje en matrasje mee. Juist omdat dat ons handig lijkt (afgezien van de hoeveelheid ruimte). Ten eerste is ze gewend om erin te slapen. Op een matrasje zie ik haar al heel de slaapcabine doorgaan en ze is gek op ritsen dus die gaat ze natuurlijk zoeken dan :p. En ten tweede gaan we naar een warm land en kunnen we het bedje buiten zetten onder een boom en kan ze eventueel daar ook 's middags slapen en hoeft ze niet in een snikhete tent te liggen op het heetste moment van de dag. Bovendien kan je het ook als box gebruiken buiten (die van mij iets te oud voor maar toch..)

3. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    idd deryan. ideaal! zijn ook vaak in de aanbieding en de tweedehandsmarkt ervoor is groot.

Deel Deze Pagina