Heeft iemand hier een beetje verstand van voortenten? wij willen graag een nieuwe voortent, liefst niet te duur natuurlijk, met de mogelijkheid van een uitbouw. Nu kwam ik zelf uit bij Dorema, maar ga ik googelen is de diehard kampeerder niet heel tevreden met Dorema. Wij kamperen alleen maar in de zomer, dus geen maanden en verschillende seizoenen. Iemand tips waar ik op moet letten?
Wij hebben nu een Dorema. Zonder uitbouw maar wel met luifel. We hebben een 4 seizoenen ten cate doek omdat wij ook in de meivakantie en Pinksteren gaan kamperen. We zijn tevreden. Makkelijk op te zetten, geen lekkage, makkelijk schoon te krijgen. Hiervoor hadden wij een Isabella sunshine luifel wat we ook als voortent konden gebruiken. Dit was wel een zomer voortent. Dun doek, geen gordijntjes erin en we konden er ook geen luifel aanmaken. Er zijn zoveel verschillende voortenten met verschillende doeken. Isabella voortenten zijn over het algemeen heel goed en meestal wel mogelijk om een uitbouw eraan te maken. Bij Obelink heb je heel veel verschillende voortenten van Hypercamp dacht ik.
@Kleintjuh85 dankje! Ja Isabella en Walker ed zijn al gelijk een andere prijsklasse die hypercamp was ik ook tegen gekomen, alleen dat merk zegt me verder niks. We willen idd wel ook de mogelijkheid van een luifel eraan en zeker ook gordijntjes erin, vreselijk om zonder gordijntjes te zitten vind ik
Ja dat zijn best prijzige voortenten. Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is hypercamp het thuismerk van Obelink. Je hebt ook nog het merk Brand. Maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Gordijntjes en luifel was ook de reden waarom wij een andere voortent hebben gekocht. Nu hebben we privacy, en door de luifel ook meteen meer ruimte. We kunnen nog 2 zijkanten voor de luifel kopen.
https://www.unicovoortenten.nl/article-category/voortenten/ Persoonlijk vind ik dit hele mooie voortenten. Erg aan de prijs dat wel. Weet alleen niet of je er een uitbouw aan kunt zetten.
Wij hebben ook Dorema All season. En een luifel. En we hebben een Kampa opblaasbaar (klein). Ik zou nooit meer voor een voortent met stokken gaan, maar opblaasbaar en ik zou ook eens kijken naar Unico. Die zijn mooi en handig. in de Meivakantie nemen wij de ‘grote’ (Dorema) mee. De zomer doen wij met de Kampa air 400. ((maar dan op een normale grotere caravan)
Hier een dorema voortent al 12jaar oud zomer mee en voorjaar ook weekenden weg geweest nergens problemen mee