Doet me zo'n pijn. Vannacht was t drama. We logeerden daar en ze had een bui dat ze snachts wakker word, bij mij komt liggen en omdat ze geen kussen had, brulde ze alles bij elkaar. Ik werd boos, dat soort gedrag tolereer ik gewoon niet. En ze wilde alleen bij oma zijn. Die staat er dan ook tegelijk bij om haar te "verwennen" en troosten. Ze was altijd al een mega groot oma fan. Ik voel me als iemand die op de tweede plaats staat. Doet me zoveel verdriet. Ik ben er gewoon boos om. Ze mag mij niet lijkt het. Ook thuis heeft ze vroeger wel eens 10x peer wek gevraag, wanneer gaan we naar oma, wanneer gaan we naar oma. Aahhh.. hoe hiermee omgaan.......
Zou in elk geval niet accepteren dat oma haar meteen troost als jij zo een discussie hebt met haar. Juist als oma zich er zo mee bemoeit wordt het niet beter.
Hier heeft meisje het ook bij vlagen, en volgens mijn moeder wilde ik als kind ook altijd bij oma en opa zijn Ik ben vooral wel blij dat ze zich daar zo fijn voelt! Je hoort ook vaak dat kindjes "moeilijker" zijn, thuis, omdat ze daar het allerveiligst zijn bij papa en mama. Sterkte ieg, snap wel dat je je afgewezen kunt voelen.
Ja afspraken maken, is wel n goeie.... Heb net even met mn lieve meid gepraat, en gespeeld, dus dat is wel goed... maar ff met oma overleggen over zulke voorvallen als vannacht
Hebben het hier een hele tijd gehad... Tot ik uitlegde dat als ze bij oma zou wonen ze daar ook gewoon naar school moet, dat oma ook gewoon werkt overdag en dat ze dan dus echt niet alleen maar de dierentuin of de speeltuin kan. En dat opa en oma bovendien 's avonds een behoorlijk druk sociaal leven hebben en dat ze dan niet mee kan. Sinds die tijd woont ze toch weer liever bij ons en gaat ze met veel plezier uit logeren bij oma
Mijn zoontje zeurt hele dagen door om oma! Maar nou staan mijn paarden daar dus ga ik daar elke dag heen, hij wordt intens verwend met AANDACHT bij haar. En mag alles van haar. Ik steek het daar maar op. Maar hij begint smorgens al met wanneer gaan we naar oma, en dat tig keer!!
Ik zou het met haar overleggen en zeggen dat je het fijn vindt dat ze zon goede band hebben maar dat jouw band met je dochter ook belangrijk is en dat het op deze manier erg moeilijk voor je word. Zou ook proberen er niet zo veel heen te gaan.