Zondag vertrekken wij naar een camping in twente dus ik ben hard aan het inpakken. Maandag is mijn zoontje 10 weken Wat moet ik nou echt niet vergeten? (bedoel dan dingen die je makkelijk vergeet kleding luiers voeding etc is logisch )
warm beddengoed! en kruiken? zonnebrand, iets om hem in bad te doen. Luchtige kleren voor als het warm is. Thermometer, zetpillen. En, je bent in nederland, dus je kunt alles kopen.
Wij zijn twee jaar geleden ook wezen kamperen rond deze tijd in het jaar. Mijn dochter was toen 3 1/3 maand oud. Overdag was het toen behoorlijk warm, maar 's nachts werd het flink koud. Een kruik is dus geen slecht idee. En een dikke slaapzak met mouwen had ze toen ook aan 's nachts. Wat ik ook bij me had was een goede thermosfles. Hier deed ik 's avonds gekookt water in. Als ze 's morgens eens vroeg wakker was kon ik tenminste snel de fles klaarmaken zodat ze niet de hele camping wakker zou huilen. (wij hebben een tent, dus erg gehorig) Verder misschien iets van een deken waar ze buiten op kan spelen op het gras. En een muggengaas wat je over het campingbedje spant.