Wij hadden ook altijd een emmer mee want het sanitairgebouw was altijd een eindje lopen op de camping waar we stonden 2 jaar terug dubbel zo blij ermee toen de kinderen geveld waren door het norovirus op de camping. Liep wel een hele dag met mijn emmertje en glorix op en neer maar met zo'n ziek kind was het geen optie om zo'n eind te lopen. Dit jaar staan we op een kleinere camping met het sanitair om de hoek en denk ik niet dat we hem meenemen.
onze meiden liggen saampjes in een iglo (sinds vorig jaar). In het voorstukje van de iglo staat ook altijd een plasemmer. Ik heb echt geen zin om om 6 uur smorgens mee te lopen naar het wc-gebouw, brrr dan kom ik niet meer in slaap . Of erger; stel dat ze snachts wakker worden... Ze zijn nu oud genoeg om zelf die emmer (om de beurt) te gaan legen smorgens. Toen ze nog bij ons in de vouwwagen lagen stond er overigens ook een emmer. Ik heb het zelf ook lang eng gevonden als kind (of stiekem misschien nog steeds..) om snachts of smorgens heel vroeg over die doodstille, soms nog donkere camping te lopen naar een hol-klinkend wc gebouw . Dus gewoon op de emmer.
Wij hebben ook een porta potti in de vouwwagen. Ideaal! Ik plas er zelf ook op in de nacht Het schoonmaken is wel even een dingetje, maar verder stinkt zo'n porta potti niet.
Ik vind een plasemmer ideaal. Wij gebruiken hem ook in de vouwwagen. Mijn dochter van 6 gaat 's nachts of heel vroeg 's ochtends naar de wc en zo kan ze snel plassen en weer het bed in.
vorig jaar voor het eerst met de caravan weg en jongste was 4,5 maar zijn gewoon naar het toiletgebouw gegaan.
Ja hoor hier ook. Al gebruiken wij een gewoon potje omdat mijn kinderen nogal klein van stuk zijn haha. Die kunnen daar makkelijk op.
Nee hoor, dat hebben wij niet. Als de kinderen 's nachts (wat eigenlijk nooit voorkomt) of 's morgens vroeg moeten plassen lopen we gewoon even mee. De rest van de dag gaan ze gewoon zelf.
Ik wil voor mijzelf ook zoiets als we gaan kamperen. Moet vaak twee keer s nachts plassen en dan ben je wel klaar met naar wc lopen steeds.
Wel, de kinderen moeten standaard nog minstens 3x plassen als ze net in bed liggen. En ik ben nachtblind dus ik kan nooit mee lopen, dus man is dan altijd de sjaak als ze 's nachts moeten. Hij is dus ook blij met de emmer.