Dat is het voordeel van kamperen vind ik. De keuze is reuze m.b.t. verschillende campings in Europa. Je kan het dus zo duur (of goedkoop) maken als je zelf wil. Voor de zomervakantie kiezen wij meestal wel de grotere luxere campings uit waar vanalles te doen is. We weten dat we daar de volle mep voor moeten betalen. Vorig jaar 17 nachten op Serginan Plage betaalde wij bijna 1200 euro voor.
Al zou ik het budget wel hebben dan zou ik het er nog niet voor over hebben. Voor 1700 per week in de bedden van ern ander liggen.
Ik denk ik ook niet, maar zou dan wel investeren in een eigen caravan ipv die van mijn ouders die we altijd mogen lenen (oh toch een beetje bed van een ander).
Dat is zeker waar en de Action zit overal Het wordt ook de 1e keer, dus vooral een beetje zoeken nog wat voor ons fijn is.
Bij mij gaat het totaal niet over budget. Maar wel om de setting en hotel valt niet onder dat wat wij willen. B&B, glamping, boerenbed, vakantiehuis met privé zwembad, stacaravan op camping De kinderen vinden een camping sowieso het leukste. Maar die huisjes vind ik dan weer pokke duur voor wat het maar is. Heel mooi. Wij zoeken wel iets met privé sanitair.
Grappig. Die vinden wij ook heel interessant. Mss nog een vraagje aan de kampeerders. Hoe zit het met licht in de tent. Ik zie tenten met witte zijkanten waar precies enorm veel licht doorkomt. Is dat intéressant om in te slapen of neem je beter met zwart?
Ik denk dat wit of zwart niks uitmaakt. Slapen in een tent/vouwwagen is heel anders dan in huis met verduisterende gordijnen, licht wordt het toch. Daar wej je aan.
Dat het anders is, is logisch maar ik vroeg mij af of het 1ne toch niet wat donkerder is als het andere.
Wij hebben een donkergroene tent gehad en nu een grijze vouwwagen maar ik had niet het idee dat dat verschil maakt.
En ik zou er niet voor kiezen om me te behelpen in een mini tentje zonder enig comfort, insecten, hitte, regen etc etc. Al zou ik er geld bij uit krijgen nog niet. Alleen al het gesleep van je hele inboedel... blijf ik echt liever thuis met alle luxe bij hand. En dat is dan mijn mening
Minitentje? En ik zou nog niet in een bed willen liggen waar al zoveel andere mensen van alles in hebben gedaan. Bedwantsen, haren in putje etc. Ik wil alles lekker schoon en van mezelf. Grappig he hoe we allemaal anders zijn
Klopt maar daar werken we ook het hele jaar hard voor. En dan nog maar te zwijgen over de prijzen van een weekje wintersport vakantie... maar dan gaan we erg off topic
Dames! De 1 wil een villa en de ander wordt heel blij van een tent. Ik word blij van tips waar ik in m'n openingspost om vroeg, maar daar gaat het ineens niet meer over....