Ja maar dat deden we al. Glamping, boerenbed Maar dat is voor mij nog een groot verschil met een tunneltent en opblaas matras
Haha ja idd! Hoewel is beiden kamperen en kampeergevoel! Wij zijn daarom sinds een paar jaar terug overgegaan op een caravan. Heerlijk!! Gewoon een goed bed, eigen wc, kraan, koelkast en lekker warm.
Bij anwb nu 20% korting op veel kampeerartikelen https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/vakantie/kamperen/koken-koelen.html?utm_source=facebook&utm_medium=paid&utm_campaign=kamperen&fbclid=IwAR1G02oAQnfOudA-hINlAghTi0ExGLCJkx345iLCAExDpo7wmhcbn0JIyPM
Wij gaan deze kopen https://www.decathlon.nl/p/opblaasbaar-veldbed-voor-de-camping-camp-bed-air-200-cm-1-persoon/_/R-p-309887?mc=8595949&gclid=CjwKCAjw5cL2BRASEiwAENqAPnD7FaZQOuJ51_eggz1jeWWZj37_CKQ2DAlUsl0W2308DazmKT7xWxoCHToQAvD_BwE We waren bij decathlon en hoorden er zoveel goeds over. Wel even een aanschaf. De luchtbedden van de action vonden wij tot nu toe ook prima liggen maar leuk om eens wat anders te proberen. Misschien ook tip voor anderen?
Wat voor matje/matras leg je eroverheen en wat kost dat? En zou dit niet net zo makkelijk lek kunnen gaan als een gewoon luchtbed vraag ik me af?
Dat matje weet ik even niet meer wat hij kost maar volgens mij is het een universele maat en kunnen andere matjes van ander merk er ook op. Dit ding waarvan ik de link had opgestuurd is megasterk. De verkoper demonstreerde dat hij er op sprong etc en er gebeurde niks. Is een ijzersterk ding
Oeps.. Wilde er nog bij zetten dat we ook voor die bedden gaan. Volgens mij ligt het heerlijk. Althans, man en ik. Kids gaan op een luchtbed.
Wij hebben een lamp met daarin 4 stopcontacten. Dient als nachtlamp en kan meteen de telefoon opgeladen worden. Verder als je lang kampeert een mini oventje 30-50 euro bij kijkshop/blokker/lidl/etc. De croissants/broodjes van de camping geven het vakantiegevoel, maar verse afbakbroodjes van jezelf ook en het bespaart een fortuin (4 kaiserbroodjes bij de lidl 60ct ipv 4 euro op de gemiddelde camping). Als het koud is lekker een kaasbroodje er in, of halve pizza's als snack. En als je kratjes op hun kant zet worden het een soort kastplanken/kastjes Zolang je er kleding in legt en niet hele zware dingen zijn ze prima 2/3 hoog te stapelen.
Deze zijn fantastisch! Eindelijk lekker slapen in de tent. Zelfs met rugklachten kan ik nu comforabel kamperen. De matjes van de Decathlon kun je aan elkaar ritsen, dan heb je bijna een echt tweepersoonsbed Echt de beste investering die je kunt doen!
Wat zijn nou dingen die heel fijn zijn om bij je te hebben voor de dagen dat het niet heel lekker weer is?
regenlaarzen, warme sokken, spelletjes en speelgoed. Een tent met een grote ruimte, waar je lekker allemaal kunt zitten, en spelen.