Wie is er wel een geweest? En hoe was het? Wij gaan er in de meivakantie een midweek heen. Ons gezin en het gezin van mijn schoonzusje en zwager. 3 kleine kids en 4 volwassen in een 8 persoons premium cottage. Ben benieuwd naar ervaringen We hebben er in ieder geval veel zin in! X taatje
Wij zijn er vorige jaar geweest leuk park en zwembad. Maar het huisje vond ik niks we hadden ook een 8 persoon premium cottage maar in de slaapkamers nog vloerbedekking rook erg muf en was behoorlijk vochtig in het huisje wij hadden wel 2 badkamers dus misschien dat de ander 8 persoon beter is met 1 badkamer
vind het het mooiste park dat er is van centreparcs! vooral het zwembad en de sauna zijn geweldig! je kunt er ook beauty behandelingen boeken en er is een game centre, en je kunt zwemmen met vissen (weet ff niet meer hoe dat heet)
Ik vond het park wel heel leuk ,maar niet bijzonder. Ik vind persoonlijk de Eemhof bijv veel mooier. Ook qua zwembad/huisjes.
Ok allemaal goede ervaringen!! Leuk! Wij hebben een 8 persoons premium cottage met 1 badkamer en 2 wc's En is er verder behalve het park ook in de omgeving nog wat leuks te doen?
Wij zijn er in november geweest met 6 man en heb al heel wat parken van CP bezocht. Dit was toch wel 1 van de mooiste parken. Huisje was prima en er is zoveel te doen op het park. Wij gaan zeker nog 1 keer terug.
Ik vond het een erg leuk park we hadden een 6 pers huisje gewoon een normale en die waren opgeknapt. Het enige dat ik jammer vond was dat ik geen indoor speeltuin heb kunnen vinden
Ik vond het huisje erg slecht, zeker voor de prijs die je betaalt. Maar goed, je betaalt natuurlijk ook voor de extra's en die zijn wel goed. Heel mooi zwembad en de speeltuin is geweldig.
waar is de speeltuin daar? volgens mij hebben we die gemist haha. Ik weet wel dat er z,n water gedoe is binnen langs de dome maar daar waren onze kids nog wat klein voor
Het is niet echt een speeltuin in de zin van schommels en glijbanen enzo. Het is een soort kas met allerlei jugle-achtige toestanden. Een veerbootje, waterdoolhof, piratenschip, zand, water enzovoorts.
Nee volgens mij is er alleen een indoor speeltuin in Erperheide. Daar gaan wij met Pasen heen met mijn schoonfamilie. Wij gaan ieder jaar met schoonfamilie met Pasen een weekend weg, vandaar dat wij al heel veel parken gezien hebben.