Ervaring met huisoppasser?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Poro, 17 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Ik zit eraan te denken om voor de zomervakantie een huisoppasser te zoeken die ook voor de hond en kat wil zorgen.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

2. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Ja wij, iemand viavia opgekomen al was dat maar voor een weekend. Ik vond het top.

Poro vindt dit leuk.
  3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik heb dit vroeger zelf vaak gedaan, toen ik 18-22 jaar was ongeveer, vond dat altijd heel leuk om even m'n eigen huisje te hebben. Ik hoefde alleen nooit op huisdieren te passen. Oja 1x op een vogeltje en die is toen dood gegaan :oops:

4. Niets

Niets Actief lid

1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    Wij hebben een vast meisje die dit jaar voor het derde jaar op ons huis en de honden gaat passen.

Ideaal. Veel goedkoper dan om ze naar een pension te brengen en ze krijgen veel meer aandacht en wandelingen.

Plus mijn huis is altijd spik en span schoon als we thuiskomen met wat eerste verse boodschappen in de koelkast.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben dat ook 2 keer gedaan. 1 keer mn moeder voor een weekend en 1 keer een vriendin voor een week.

Zolang je het persoon vertrouwt. Is het ideaal

6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als je de persoon kent zeker aan te raden.

Ik ga zelf nooit megalang weg dus vraag vaak de buren even om de post een keer te pakken. De poes ging destijds uit logeren bij mn zusje maar die is nu permanent daar blijven wonen.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou dit echt niet aandurven bij een onbekende, zelf heb ik mijn nichtje van 19 gevraagd om op mijn huis te passen.

8. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Mijn broertje is wel een aantal keren geweest maar kan dit jaar niet.
    Ik ken verder niemand die zou willen.

Deel Deze Pagina