Dames ik ben toch een beetje gestrest. Me kleine meid is helemaal weg van het tv programma " Het Zandkasteel" . Nu was ik enkele weken aan het googlen voor spulletjes van Het Zandkasteel en ik zag dat ze een themaweekend hadden bij vakantiepark De Berckt. Ik dacht leuk voor onze kleine meid en kostte bijna niks. Een themaweekend van Het Zandkasteel. Ik geboekt. Ben ik nu pas (lekker laat ) wat het park allemaal heeft en naar de recensies ervan. Ik sloeg stijl achterover . Ik lees alleen maar negatieve reacties. Ik krijg nu een beetje de bibbers ondertussen om er heen te gaan. We zijn wel regelmatig bij Center Parcs en Landal geweest en was altijd wel goed, maar dit park valt onder een andere organisatie. Is er wel is iemand naar dit park geweest en is het echt zo minder (om het maar zo te zeggen) als wat er op internet staat? Moet ik nog rekening houden met bepaalde dingen of dingen meenemen wat handig is? Nu kan je voor zo een prijs niet veel verwachten, maar ik mag toch aannemen dat je huisje of stacaravan wel schoon is. Mijn man boeit het helemaal niks hoe het er uit ziet, als zijn dochter maar een geweldig weekend heeft met optreden van Het Zandkasteel. Misschien ben ik wel een beetje en zeur daarin
De berckt weet ik niet. Maar bekenden zijn naar een ander thema weekend park geweest. Wel zelfde organisatie. Hun is het wel goed bevallen, vrij nette huisjes en fijn zwembad.
Je kan toch van die kant en klare schoonmaakdoekjes mee nemen en even zelf de wc en het aanrecht doen ed mocht het vies zijn? En het is een weekend, geen weken, dus geniet ervan en laat het wat los allemaal