Kamperen... wat is jullie voorkeur?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Podiki, 15 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43
    Super leuk om te lezen wat iedereen van kamperen vind. Wij zijn ook echte kampeerders, nog nooit met kinderen gedaan maar daar gaat volgend jaar verandering in komen. Nu al zin in.

    Wij kamperen het liefst met een grote tent en zoeken een camping op midden in de natuur met veel privacy en waar je zelf vuur mag maken. Ik ben niet zo sociaal namelijk op vakantie....Lekker met zijn tweetjes aanrommelen vind ik heerlijk, geniet van de ondergaande zon en de sterren. Daar word ik blij van.

    Met de kleine is het straks natuurlijk wel leuk om wat onder de mensen te zijn, zodat hij/zij ook een beetje kan spelen met andere kindjes. Daar gaan we dan een mooie middenweg voor zoeken. Een grote camping met veel animatie en groot zwembad zul je ons niet zo snel zien.
     
  2. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ben heel benieuwd of dat zo blijft. Wij waren ook zo, maar na een enorm verregende zomervakantie en onze jongste die wel grote glijbanen en animatie wil zijn we toch overstag gegaan. Wel altijd een camping waar ook natuurwater en bos is. Moet zeggen.. het bevalt me best aardig.. dat had ik 10 jaar terug nooit geloofd:D
     
  3. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43

    Haha ja je weet nooit hoe het gaat zijn met kids natuurlijk. Kan inderdaad maar zo dat we toch wat meer fun voor hen gaan opzoeken. Wie weet!
     
    IkbenTess vindt dit leuk.
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wij vertrekken morgen, ben zo benieuwd. We gaan met onze vouwwagen. Hoop dat zoontje daar wil/kan slapen. Slaapt altijd alleen maar in z'n eigen bedje. Ben er nerveus van.

    Wij gaan naar drenthe, naar camping de blauwe lantaarn.
    Lijkt op de site erg mooi, dus hoop dat het niet tegen valt.
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ligt ook aan je kinderen. Die van ons zitten niet te wachten op grote glijbanen en animatie etc. Alleen de jongste heeft deze vakantie 1 keer meegedaan met een speurtocht. Wij gaan altijd naar (relatief) kleine campings. Met name mijn oudste zou echt ongelukkig worden van een grote drukke camping.
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Drenthe zelf is sowieso leuk! En veel te doen.
     
    Panter vindt dit leuk.
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Hoeft niet hoor. Hier vinden ze het alledrie niet leuk op een grote camping met glijbanen etc (gelukkig).
     
  8. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.606
    25.660
    113
    Vrouw
    Idd. Die van ons houden ook niet van groot en druk. En al helemaal niet van animatie.
    Wel willen ze graag een zwembadje. Maar dat is op de meeste Franse campings wel aanwezig.
     
  9. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    #169 IkbenTess, 5 aug 2019
    Laatst bewerkt: 5 aug 2019
    Helemaal waar! Mijn jongste wil dat idd wel, mijn oudste zoekt vooral natuurwater. Dus zoeken we een compromis en staan we altijd achteraan de camping waar meestal rustige veldjes zijn. Maar het hangt idd enorm van je kind(eren) af.

    Leuke camping: de flaasbloem in chaam. Wel animatie en leuk meer met glijbaan, maar je hebt er de wildenberg, een wildkampeerveld middenin het bos. Alleen voor tenten, geen auto's en geen vaste plaatsen. Elke avond kampvuur.. dat was een enorm succes hier. Was een perfect compromis.

    Voor we kinderen hadden hebben man en ik een reis door Australië gemaakt met een ouwe auto en een tentje. Hebben gekampeerd middenin de jungle en op het strand, zonder toilet of douche. Koken in het licht van de koplampen omdat de zaklampen leeg waren.. echt fantastisch!
     
  10. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja precies hadden wij vroeger ook. Vind het ook best maf dat uitgerekend míjn zoon de sterke voorkeur voor massa campings heeft.
     
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.700
    42.527
    113
    Hier ook niet gelukkig, ook de oudste niet.
    Animatie vinden ze wel leuk, maar geen grote dingen, met een groepje broodjes roosteren (doen ze vaak in Denemarken) is al voldoende.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  12. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.606
    25.660
    113
    Vrouw
    Maar dat is dan juist leuk. Zo stonden wij ook eens op een camping waar geen animatie was. Maar toen bedacht een groepje kinderen dat er een 'camping s got talent' moest komen. Camping eigenaar vond dat leuk en ze mochten dus het terras ervoor gebruiken en hij hielp met geluid installatie ed. Dus dat werd een super gezellige spontane middag. Met kinderen die allerhande kunstjes en dansjes deden.
     
    IkbenTess en tuc vinden dit leuk.
  13. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.839
    2.254
    113
    Nou 2 dagen gehad, wat is je indruk?
     
  14. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ah lief dat je het vraagt. We hebben het prima naar onze zin. Kids hebben meteen vriendje en vriendinnetje gemaakt met kindjes 2 tenten verder. Zijn 2 klonen van mijn kinderen kwa karakter dus het klik onwijs goed. Vandaag dagje Hellendoorn gedaan, onderweg terug naar de camping nu. Komt een storm aan dus benieuwd voor komende uren/nacht

    Ik heb het snachts best fris, dus vanavond ff kacheltje aan voor we naar bed gaan.
     
  15. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    O en de animatie ook erg leuk voor de kids! Goed programma voor ze en genoeg te doen. Zitten steenworp afstand van zwemvijver, daar zitten ze eigenlijk bijna hele dag met de andere 2 kids
     
  16. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.839
    2.254
    113
    Klinkt goed! Veel plezier nog
     
    Roozjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina