Hof van Saksen met korting???

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cw26, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.081
    309
    83
    Hoi meiden.

Wij gaan eigenlijk altijd naar center parcs , en ook ons volgend verblijf is alweer geboekt.
    Meestal boeken we met fikse kortingen dmv kortingcode ouders van nu of via de Duitse of Belgische website.

Nu zijn vrienden net terug van hof van Saksen en hadden goede verhalen. In juni heeft ons zoontje xtra week vrij van school dus dan zouden we daar wel naar toe willen gaan
    Heb dus even op de website gekeken maar wat een geld!!! Voor een weekje buiten de vakantie om in een klein huisje ruim 900 euro.

Ik was dus benieuwd of er ook bij landal hof van Saksen een manier is om goedkoper een vakantie te boeken.

Alvast bedankt

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Landal zet alles er voor de volle mep op als het nog zo ver weg is, maar vaak vanaf een maand of twee à drie van tevoren met korting. En dan krijg je nog gezinskorting ofzo.
    Verder zitten in de voordeelagenda van de postcodeloterij enzo ook vaak kortingsbonnen, al weet ik de voorwaarden niet.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit klopt denk ik wel. Wij zijn 2 jaar geleden last minute (2 weken van tevoren geboekt denk ik) naar Hof van Saksen geweest en betaalden 700 euro voor een week in de zomervakantie (laatste week van de vakantie) voor een vrije luxe huisje met loungebank.

4. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.081
    309
    83
    Bedankt meiden!

Ik ga dus ff afwachten en tegrn die tijd zullen we zien of het park goedkoop te boeken is.

En anders gaan we gewoon weer naar center parcs :)

5. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Landal komt idd vaak een aantal maanden van te voren met de aanbiedingen waarbij ze vroegboekkorting en exta korting geven. Mijn ouders hadden hem nu voor de voorjaarsvakantie gehad, dus denk dat voor juni periode ergens in februari/maart komt. Even goed de actiesites in de gaten houden. En idd in de postcodeloterij agenda zit meestal ook een voucher voor 100,- korting op een weekverblijf, de code hiervoor komt vast ook spoedig op de actiewebsites (agenda komt behin december uit)

Mag ik je gelijk ook een vraag stellen
    Had nl zelf ook al eens zitten kijken naar CP boeken via de Duitse of Belgische website, omdat die in bepaalde periodes echt goedkoper zijn, maar durfde het nooit aan. Hoe boek je dan precies? Geef je dan een fictief adres in Belgie/Duitsland op of gewoon je adres in NL? Neem aan dat je dan de informatie van CP in de andere taal krijgt, maar loop je voor de rest dan niet tegen problemen aan?

6. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.081
    309
    83

HI Babbel,
    Bedankt voor je berichtje, ik ga het gewoon in de gaten houden. En dan zien we het wel.
    Ik had hier al vaker gelezen dat boeken via de buitenlandse centerparcs site goedkoper kan zijn.
    Dus ik heb het een paar keer uitgezoct, maar telkens was het boeken met de link van ouders van nu goedkoper. Maar toen konden we nog buiten de vakantie om. Deze link werkt niet in de vakantie.
    Ik heb het nu allemaal uitgezocht voor een weekje in de voorjaarsvakantie. Had 3 tabs open staan, 1 van de nederlands site, de belgische site ( wat gewoon in nederlands is) en de duitese site, Maar duits lijkt op Nederlands. Heb data ingevuld. En op de Belgische site kwam bispingerheide het goedkooptste uit. Het scheelde ons 150 euro.
    Tijdens het boeken kon ik me bungalow nummer niet invullen ( voorkeurs ligging) dus toen moest ik bellen... Ik kneep hem toen wel even. Maar heb verteld dat ik via de belgische site meer korting had, en dat gingen ze voor me regelen. Keek die meneer helemaal niet raar van op. Dus denk dat het vaker gebeurt

7. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    @cw26 Bedankt voor de uitleg! Kan me voorstellen dat je hem even kneep tien je moest bellen, maar fijn dat ze er niet moeilijk om deden. Hebben nog geen CP vakanties in de planning staan (wel Landal maar wacht ook op de aanbieding van de postcodeloterij agenda ), maar zodra we weer eens gaan ga ik het zeker eens vergelijken op de diverse landensites!

Deel Deze Pagina