zoals een aantal van jullie weten heb ik gereageerd op woningruil. Daar heb ik niks van gehoord.. maar ik had ook ons huisje erop gezet, en werd na een kwartier al gebeld door een jongen dat die interesse had. Hij heeft een flatje met 2 slaapkamers en een ruime woonkamer en keuken, wat dus perfect is voor ons! hij is hier net wezen kijken en hij vond het fantastisch!! maar nu.. partner zit in wsnp en dan moet je toestemming hebben om te verhuizen.. de vraag is al neergelegd via de begeleidster van partner en nu is het dus afwachten wat hun zeggen! er zitten wel voordelen aan de woningruil.. met huurtoeslag erbij gaat de huur flink omlaag en is het minder dan wat we nu betalen, en we hebben gewoon die extra slaapkamer nodig vanwege de kleine, en dat weten hun ook.. dus duimen jullie voor ons dat we snel akkoord krijgen? xxx
hey hey meis hoop dat het gaat lukken en als het gelukt is komen we snel kijk naar je nieuwe huisje en dan hoop ik dat ik een beetj e een buikje heb gekregen en neem ik de echo mee xxx femke