Camping de Leistert

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by MamaChantal, Jun 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    We gaan in aug. naar de leistert, hoe zijn de plekken daar?
    Zijn alle plekken ongeveer even groot?

2. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Heb je een plek met een speeltuintje of op een lange rij?

Links van de camping heb je de plekken met een speeltuintje. Dan heb je een halfvoetbalveld zoiets waar de caravans tegenover elkaar staan met een klein speeltoestel in het midden. Helemaal rechts van de camping heb je lange rijen waar de caravans naast elkaar staan en een "weg" ervoor en aan de andere kant weer rijen caravans.
    In het midden staan de vaste caravans/huisjes.
    En dan een 5 min lopen van de camping liggen de vernieuwde vakantiehuisjes.

De plekken zijn iig wel groot genoeg vind ik.

Zwembad is klein maar fijn voor even. Buiten heb je een buitenbad en een meertje met grote speeltuin. Geen grote glijbanen. Just water ;)

Tips voor de omgeving;
    Toverland is sevenum
    Winkels in Heythuysen en Panningen. Daar liggen ook de jumbo Aldi en Lidl. Ook beide de action voor vergeten goedkope spullen ;)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    Hier zou het worden

Hmm vonden jullie het wel leuk daar?
    Onze kids zijn dan 3,4 en 10

Attached Files:

4. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Jazeker. Ik zie dat ze ook wat speeltoestellen erbij hebben gedaan aan die kant waar jullie zitten.
    Het is een grote camping maar als je er rondloopt heb je wel echt een camping gevoel waardoor je niet het gevoel hebt dat je een stukje moet lopen naar t zwembad.

In het hoogseizoen mogen ook geen badgasten van buiten af komen dus dat is ook fijn voor de drukte. Het meertje is met goed weer leuk vertoeven. En ik zie een glijbaan bij het buitenbad op de plattegrond. Die kan ik mij even niet herinneren dan.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij zijn met Pinksteren geweest. Was wel erg druk. Gelukkig goed weer en dan wordt de drukte wat verdeeld. De nieuwe jungle is erg leuk. Buitenspeeltuin ook. Met ouderwetse toestellen (familieschommel, zweefmolen enzo). Lekker nostalgisch. Buitenzwembad is een golfslagbad, heel leuk. Mét glijbaan.
    Binnenzwembad is ook ook heel leuk, met verschillende glijbanen. Maar bij minder weer echt te klein. Plekken zijn echt groot genoeg.

Mijn grootste ergernis waren alle oxboards, met zo'n zitkarretje eraan. Kinderen sjezen echt als gekken daar over de camping, levensgevaarlijk. Maar goed, ik snap ook echt niet waarom je zo'n ding mee zou nemen naar een camping. Gebruik gewoon een step of fiets.

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Leuke camping! Wij zijn vorig weekend een lang weekend geweest.
    Ze hebben recent overal nieuwe speeltuintjes geplaatst. Erg leuk.
    Ook de nieuwe binnen speeltuin is heel leuk.
    Wij zaten zelf op zomerhof. Mooie plaatsen.

7. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

Dec 14, 2016
    2,115
    1,090
    113
    Female
    Nederland
    Goh wij staan ook op dat veld in augustus! Eerste week :D

Share This Page