Wordt je soms ook zo knettergek van alle telefonische verkoop enzo? Ik dus wel! Wordt de laatste week weer overspoeld met telefoontjes. Ik heb nu mijn gegevens ingevuld op http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php en volgens de site duurt het 4-6 weken en heb ik dan nergens last meer van. Ben benieuwd maar wilde het jullie ook even mededelen! Gr Otje
ja ik ben al een paar keer gebeld, aan de hand van de gegeven die je moet invullen bij het aan vragen van die babydozen. endan bellen ze dus net zolang door tot je opneemt. meestal kap ik het gelijk af, als je er tussen komen kan
heb ook alles ff geblokeerd wordt er dus ook gek van tevens gelijk maar voor me ouders gedaan..worden ook moe van het gebel
Volgens mij heb ik ook zo'n filter want ik word nooit gebeld! Alleen op m'n mobiel, maar die geef ik wel eens door...
Ik heb me een jaar geleden aangemeld en het helpt echt! Geen "het duurt maar 5 minuten" meer en "klopt het dat u een koophuis hebt" en dat soort rare ongein. Ik heb geen last meer!