Tv stond op pauze.. Dus zit nog te kijken.. Geweldig die huldiging en even los met me vakkie 410 Haha
Ja he hahaha.. de 1 een ajax shirt de ander een feijenoord shirt.. btje jammer dat hij zoonlief mee trekt in de 010 maar oke zoonlief is geboren in 010..
Jahaaa!! KAMPIOEN!!!! Jammer genoeg niet naar de huldiging gekunt... maar wel genoten vanaf de bank. Zometeen komt vriendlief thuis ! Iig vrolijk !!
deze vond ik zooooooooooo moooooooooooooi ik leen hem ff jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hier is mijn wederhelft ook een kakkerlak Haha en ik voor ajax.. Maar gaat prima!!! Kleine meid was aan het juichen voor ajax vanmiddag en dat vond papa niet goed Haha
Hahaha wat een heerlijk topic wie had dat gedacht. Anyway goed nieuws voor de dames van de Ajax fans die zwanger willen worden. Toen Nederland Kampioen werd (Europees of Wereld, ergens in de jaren tachtig!?!? sorry heb er echt geen verstand van) anyway toen was er negen maanden later een babyboom
Eindelijik eindelijk!! 7 jaren frustatie, verdriet, wanhoop en veel kou gevoeld in de Arena. Gisteren was fantastisch!! Jeetje, wat een sfeer. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. Dat voelde je ook echt in de Arena. Brrrr kippevel. Na 7 magere jaren volgen dan nu 7 vette jaren?
Bah bah...toch zo jammer dat ze kampioen zijn!! Ik als echte Feyenoorder is dus niet blij met deze overwinning..
Hahahaha.. Mijn zoontje had het al voorspeld Ik vroeg vorige week aan hem, wie wint de beker, toen zei hij Twente.. Zelfde dag vroeg ik wie word er landskampioen toen zei hij Ajax
eindelijk kampioen jammer dat ik zwanger was en me vader dat een rede vond om me niet mee te nemen naar amsterdam maar de rest is wel geweest en die hebben het echt naar hun zin gehad hier was en is de stemming super goed en nu op naar jaren vol plezier en gelukk en dingen gelukkig is vriendlief ook voor ajax maar niet zo fanatiek als ik zelf ben..heb voor de ukkie al een ajax rompertje en speentje gekocht
Mijn man is helemaal in de wolken haha. Vind het geweldig om te zien. Stiekem is ie nu extra trots dat zijn zoon in het kampioensjaar wordt geboren. Vind ik een beetje ver gaan, maar ben blij dat ie zo blij is