Geloof dat dat kenji was, maar dat is dan weer een andere schrijfwijze. Ik heb echt al hele aparte namen voorbij zien komen, dankjewel!
Yoanna Kristina Angelina Celéne Maria Mina Tonia Dora Laila Donna Jan Jani Piet Karel Gerrit Frits Anthony Tony Mario Joey Danilio En ga zo maar door..
De namen die ik nu voorbij zie komen kan ik me niet herinneren van de jongens van het kamp waar ik mee op school gezeten heb. Die hadden de naam' Jan Henk Jacobus Frits Piet
Nee, en dit is maar een klein deel van alle namen wat ik hier hoor.. En de generatie die nu allemaal kinderen krijgen, hebben gewoon namen die je overal wel hoort.. Maar ook die in het rijtje wat ik had geplaatst..
Ken er een paar, die heten Djayden, Alicia en Kimberly...nou ja, het eerste jongetje zat bij mijn dochter op de psz, die andere 2 namen hoorde ik een moeder altijd gillen naar haar kinderen als ik langs een kampje bij ons aan het einde van de straat liep. Aaaallllie-sie-jaaah, Kim-bur-lieeeeh! Verder vaak oerhollanse namen, maar daar houd ik zelf ook wel van. Namen die je vaker in achterstandswijken hoort vind ik: Delano Rivano Ricardo (Rie-kaaar-douw) Jordy Djayden Jayjay Jaylinn Jazzlynn Keano Djayoney (hoor ik laatst, weet niet hoe je het spelt) Jax Shania Destinay of andere rare spellingen Des'Ray
Een woonwagenkamp. Soort plek waar allemaal "stacaravans" hutje mutje naast elkaar staan en waarmee veel mensen een bepaalde levenswijze associëren.
Frans(je) Berend Piet(je) Mike Marie Maria Maar ook: Marciano Milano Delano Damien Jaylani Jaylano Kenji Desteney/Destiny Charisa Charlene Angeliqua Yezebel Ik heb vaak het idee dat het óf oer Hollandse vernoemingen zijn, of hele geknutselde ( ook wel "foute") namen zijn. Met hele bijzondere spelling
Wat ik vind passen bij de namen die je noemt: Voor een jongen Angelo Armano, Armani Boyd Bradley Brandon Brayden Brent Brett / Brad Brian / Bryan Brody Christiano Connor Dailey / Dayley Damiano Damon / Damin / Daimen Danilo Dario Davey / Davi / Dayvie Davino Delano / Daylano Denzel Desley Destin Devano Dex Dimitri Divano / Dyvano Djairo / Jairo Djaro / Giaro Duco Duncan Dustin, Destin Dyano Dylano / Dilano Enrique Fernando Giani / Djani Giano / Djano / Jiano Gilano Giorano Giorgio Giovanni Ilyano Ivano Jace / Jayce Jamairo Jano Jason / Jayson / Jaycen Javey / Jaivey / Jaivy / Jayvi Jax / Jaxx Jaylano Jaylen Jaymian Jayno Jayro, Jayron Jayvano Jennaro, Jenairo Jermaine Jevano Joey Johnny Joshua Kelvin Kenzo Kian Kiano / Kyano Kiaro / Kyaro Kyrano / Kirano Leroy Liam Liano Lion Lionel Luciano Maddox Mano Marciano Marvin Mason / Mayson Matteo Melvin Memphis Milan Milano Mitchel Nelson Rafael Ramon Raymond, Raymon Renzo Ricardo Richano / Rishano Ricky Rico Rivano Rocky Rodney Romano Romeo Ryan Santiago Santino Sergio Shano Terrence Tristan Troy, Trey Tycho / Tygo Tyler Tyrone Valencio Valentino Vano Vico, Vigo Vince, Vincent Vincenzo Voor een meisje Alicia, Alisha Alyssa Amani Anastasia Angel Angelica Angelina Ashley Ashlyn / Ashlynn Bella Blessing Bliss Brooklyn Celina / Selina Chalina Chanel, Chanella, Chanelle Chaniqua Chantilly Charissa Chayenne / Shayenne, Cheyenne Chelsea / Chelsey Chenoa Chesleigh Chesney Cindy Daimy Danisha Davina Dayenna, Dayenne Dilana / Dylana Divine Djalina Djana Djelena Djesmay Evangeline Faith Felicia, Feliciana Hailey / Haylee Heavenly Hope Jadey Jalissa Jaliyah Janayah Jaycee / Jaicey Jayda Jayla Jaylana Jaylee / Jailey / Jaily / Djailey / Jayleigh / Jayley / Jaylie Jaylin / Jaylinn Jaylina Jazzlyn Jelina Jenaya Jenelle Jenna / Djenna Jill Joy Kaylee / Kayleigh Kelsey Kyana, Kyara Kylie Lavinia Lindsey Livana Lovely Luciana Mackenzie Makayla / Mikayla Malina, Melina Manuela Melanie Melissa, Malissa Melody Mercedes Milana, Miléna Nayeli Nevaeh Nikita Priscilla Rachella, Rachelle Ramona Ravenna Rayana Rochella, Rochelle Romana, Romina Roxanne Salina, Shalina Safira / Saphira Samantha Sarina, Sharina Savannah Selena, Selina Senna, Serra Shana, Shanna / Shannah Shanaya, Shenaya Shannon Sharona Sienna, Sierra Silvana / Sylvana Solana Sydney Talisha Talitha, Tabitha Vajèn / Vayèn Valentina Vanity Vayenna Victoria Bewust niet 'kamp' genoemd want daar heb ik verder geen verstand van, maar dit zijn wel namen die ik associeer met de namen die je in je openingspost zelf noemde Hoop dat er wat inspiratie tussen zit voor je! Wel een lange lijst
Hahaha, zal het aan m'n (Spaanse) vader doorgeven dat hij een kampnaam heeft!!! Je hebt wel gelijk hoor, ik vind Diego echt een naam die je niet aan je hoogblonde Nederlandse kaaskop moet willen geven, inclusief de foute Nederlandse uitspraak hahaha.