Hoi dames, Dit is onze eerste IUI en zit nu op 12 DPO. Mn temp gaat in stapjes naar benee, maar ik gloei al bijna een week en 's nachts zwem ik in mn bed. Nu een dag of 5/6 achter elkaar. Behalve zaterdag vanwege in een tentje slapen. Mijn vraag is of dat vd hormonen (fostimon) en pregnyl komt. En wie dit miss ook heeft/ herkend. Ook was mn buik net na de IUI opgeblazen. Afgelopen weekend weg, maar sinds gister is t net een zwangerbuikje. Heb veel kwaaltjes gehad maar deze nog niet in deze mate. Ik durf niet te hopen dat t raak is, want mn temp zegt eigenlijk genoeg. Ik weet niet waar jullie de kracht, hoop en moed vandaan halen, maar ik zie op tegen een nieuwe ronde. Ik ben blij dat er niks gevonden, maar waarom lukt t dan niet?
Het is nu 14 dgn na de pregnyl. Zou nu toch uit mn lijf moeten zijn? Ow ben hier zo'n leek in. Temp is ook nog nooit zo stabiel geweest na ei. Zo'n eerste ronde is echt veel onzekerheid, hoe reageer ik op de hormonen, wat doet t met me enz enz.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb een paar dagen geleden positief getest en ik ben ook verschrikkelijk opgeblazen. Wij hebben icsi gedaan en dus ook pregnyl gespoten gekregen. Vlak na mijn punctie stond mijn buik superdik, na een dikke week verdween dit weer en nu, twee weken later heeft hij weer hetzelfde formaat. Zweten heb ik enkel 's nachts, maar dat is dan waarschijnlijk gewoon door onze warme kamer Ik hoop voor jou dat het raak mag wezen!
@ jeskejes.. wat spannend zeg.. Maar dan mag je vandaag/ morgen eigenlijk ook al testen he S6, hopen op goed nieuws
Karnijn dank je. Ja zo ging t bij mij ook. Alleen mn temp is aant zakken en das niet goed. Waar komt die buik vandaan dan he. Had eerste week na IUI ook heel veel pijn en steken. Maar ferti wist niet wat dat kon zijn En moest bij koorts belken. Ik gloei constant maar geen koorts....vaag. Frida ja zou kunnen, maar wacht tot vrijdag en als temp donderdag hoger is bellen om vrijdag bloed te prikken. (en dat zeg ik net naaldenangst.)
jesjkejes: het zweten is 1 van de veel voorkomende bijwerkingen van de toegediende hormonen! en niet alleen van pregnyl. ondanks dat je nu op dit moment ff niets gebruikt, blijven de bijwerkingen nog. dat is heel normaal want het heeft allemaal tijd nodig om zich weer aan te passen naar de " normale" situatie! en vooral nu met dit weer heb je t gewoon dubbel op! ik heb ook momenten gehad dat ik echt leeg liep!! moest gewoon smorgens t bed verschonen! maar ook overdag regelmatig verkleden! maar t hoort er nou eenmaal allemaal bij meid! en zolang je je doel voor ogen houd,...is het allemaal zo erg nog niet succes!!!!! en ik hoop dat je bolle opgeblazen buikje een goed voor teken is!
Spannendetijden dank je voor je reactie. T is onze eerste ronde en weet niet wat ik kan verwachten wat mn lijf doet en hoe reageert. Had ferti vorige week gebeld ivm pijn en opgezette buik. Maar zij wisten t ook niet. En ja ik zat met ervaringsvragen en waar kun je die beter stellen dan daar waar er dames zijn die weten hoe t is.
geen dank hor!!! als " ervarimgsdeskundige" help ik graag daar waar ik kan en idd,..je kan je vraag dan beter hier stellen! hihi ik ben geen arts maar,...ik herken me 100% in jouw bijwerkingen/verhaal! ik heb net een terugplaatsing gehad van ivf (wij zijn inmiddels van iui daar beland) en zit dus ook met een bolle harde opgeblazen buik! hoort erbij!! heb t namelijk ELKE maand!!!! en hoop dat ie zo blijft t zweten heb ik ook gehad!!!! maar nu gebruik ik alleen nog pregnyl en heb er minder last van! denk dus dat het van de "andere" hormonen kwam! bij de pregnyl ook wel beetje hor maar stukken minder! daarbij heb ik nog pukkeltjes , zere borsten (soms) en opvliegers gehad! dus je hebt nog wat voor de boeg! of niet en houd je het alleen bij t zweten hihi je kan/mag altijd pb'en hor als je met vragen zit!!! ik zal ze zo goed mogelijk prberen te beantwoorden uit ervaring! want zoals ik al zei: ben geen arts!!!