Zoals de titel al zegt.. Ik weet het even niet meer, Begin april heb ik helaas (opnieuw) een mk gehad. Alleen het bloedden duurde wat langer en ik had meer pijn, Omdat onze kinderwens groot is zijn we meteen daarna begonnen aan een nieuwe ronde. Waar ik nu inzit. Alleen ben ik nu al 4 dagen aan het bloeden terwijl ik pas vorige week mijn ovulatie heb gehad. Ben nu 9 dagen dpo. Het bloeden is ook erg weinig en was eerst bruin.. Daarna wat rozig met slijm, en sinds vanochtend ook wat helder rood bloed. Verlies amper wat. Alleen met afvegen, en af en toe wat meer... (sorry voor de vieze details!) Maar waar ben ik nu in mijn cyclus.. Moet ik dit zien als een menstruatie? (want je menstruatie kan anders zijn na een mk) of is dit innestellingsbloed?.. Het maakt me zo.. wanhopig.. verdrietig en alles te gelijk. Sorry voor het onwijs warrige verhaal, maar zit er gewoon even helemaal doorheen
Goh Miepkip, Ik wou dat ik je kon verder helpen maar helaas, ik heb er zelf geen ervaring mee... Heb je al eens met je gyneacoloog of huisarts gebeld? Misschien kunnen zij beter inschatten waar je nu precies zit? Ik hoop in ieder geval dat alles in orde is! Sterkte en dikke knuf!
Bedankt voor je berichtje Begrijp ik, ik moest het vooral even kwijt. Mijn ha is erg lastig hierin, maar ga haar morgen toch maar even bellen. Ml begint zich nu ook zorgen te maken, en zegt ook dat dit totaal niet bij mij past. Hoop dat de ha morgen wat meer schappelijk is en ons een verwijsbrief geeft in plaats van een heel verhaal over van alles en nog wat, zonder ook maar iets meer te weten.
Ik kan erin komen dat je het allemaal even kwijt wou hoor! Hopelijk krijg je bij je huisarts wat gehoor en kan je ermee verder... Zo'n ongerustheid en onzekerheid is ook helemaal niet goed! Verzorg jezelf en laat maar eens wat horen morgen hé!