Hallo ! Naar Boer zoekt vrouw kijken wij iedere week. Een origineel programma, eens iets wat niet al op een heleboel andere zenders uitgezonden is. Leuk gepresenteerd. Wat vinden jullie er van ? Vanmiddag om 15.05 komt de herhaling. Groetjes, Nikki F
Ik heb het programma maar 1 keer voor de helft gezien. Heb eigenlijk geen flauw idee wat het precies inhoudt. Hoor wel vaker dat het een leuk programma schijnt te zijn. Denk dat ik vanmiddag maar eens ga kijken!
Wij kijken ook elke keer! Het is gewoon een verademing om eens leuke, normale mensen op tv te zien. Vind het echt een 'lief' programma! Vorig seizoen hebben we ook gekeken en waren er echt verslaafd aan.ahahaha gr. debby
Een van de weinige programma's waar ik eens lekker voor ga zitten. Vind het een leuk programma en die Yvonne Jaspers doet het ook heel leuk. Ben benieuwd welke dames er over blijven.
Ja ik wil het ook telkens zien, maar dan komt er elke keer iets tussen, maar nu ga ik er dan vanmiddag ff voor zitten
Ik vind het ook leuk, maar ik ben niet zo'n consequente 'volger' op TV. Ik bedoel dat ik nooit weet wanneer en hoe laat iets komt, en dat ik er dan ook altijd naar vergeet te kijken. Ik kijk altijd naar programma's waar ik per ongeluk op zap zeg maar Maar nu ik weet dat het om 15:05 komt wil ik wel gaan kijken, leuk!
Leuk programma, kijk het meestal (als ik het niet vergeet) Ik heb ook nog wel een 'boeren' zwager in de aanbieding, hahaha!
Ik vind het echt een hartstikke leuk programma. Ik heb het vorig jaar ook gevolgd. Het valt wel samen met "het blok" wat ik ook erg leuk vind. Dus dan kijk ik naar "het blok" en dan neem ik "boer zoekt vrouw op", want dat wil ik echt niet missen. Groetjes, Gina
Ik vind het een super programma, we hebben het er al overgehad om een vriend van ons op te geven voor volgend jaar, hij verdient zo een meid, maar het komt er allemaal niet van Ik vind het echt leuk, gisteren ook weer aandachtig zitten kijken, vind jochem, wel wat besluitloos joh! Dat juist hij een eigen bedrijf leidt, bij ons moet je toch echt sterker in de schoenen staan maar misschien heeft hij dat alleen op vrouwelijk gebied. VOlgende week kijken we weer naar uit het logeerpartijtje bij de boeren thuis, vaak zie je dat de boeren dan anders zijn, losser, op eigen terrein komt de ware aardt naar boven!
Heel leuk programma, het moet deze keer ook een stuk romantischer en intiemer worden, ben benieuwd. Welke boer vinden jullie eigenlijk het leukst? Ik vind Dirk-Jan wel wat hebben, de boer die een boerderij in Frankrijk heeft (rossig haar). Jochem is enorm onzeker en verlegen, hopelijk komt hij wat los als de vrouwen bij hem thuis komen logeren, want ik denk wel dat het een erg lieve, leuke en humoristische man is, maar het komt er nu nog niet zo uit.
Vnd het ook een erg leuke programma. Heb het helaas gemist gisteravond. Dus kijk ik nu naar een herhaaling op mijn pc
ik kijk het ook, vind het ook een super leuk programma. heb de vorige maar half gezien maar daardoor ben ik nu wel helemaal verslaafd
Ik kijk er nooit naar maar zag gister wel een klein stukje bij een ander programma erover. Het ging over Dominique. Dat is wel een lekker boertje zeg! Ik wou vroeger sowieso altijd al graag met een boer trouwen! Lekker veel dieren om me heen op een boerderij, lijkt me geweldig! Mijn vriend is dan geen boer maar hij ziet het ook wel zitten om in de toekomst een boerderijtje te kunnen kopen. dus wie weet!
Leuk programma, heb vorig jaar ook gekeken. Wel jammer dat het dit jaar op hetzelfde tijdstip komt als "het blok". Nu kijk ik bzv maar op de pc, want op maandagmiddag ben ik aan het werk.
Straks weer lekker kijken. De vrouwen gaan vanaf vandaag logeren op de boerderij. Ik heb begrepen dat door het goede weer deze serie "zwoeler" wordt dan de vorige. Ben benieuwd Kijken jullie ook?