Dit stond op de telegraaf.nl AMSTERDAM - Onrust in het Big Brother-huis. Is de 27-jarige bewoonster Marlies zwanger? En zoja, wie is dan de vader? De roodharige Amsterdamse, die 43 dagen geleden als vrijgezel het huis betrad, is al een paar weken over tijd... Vrijdagmiddag is Marlies naar de Dagboekkamer geroepen, waar ze een zwangerschapstest aantreft. Tijdens een gesprek met Big Brother geeft ze aan dat ze normaal heel regelmatig ongesteld is. Maar nu is ze al zeker drie weken over tijd. De vrijgezelle Amsterdamse is dan ook heel blij met de test. "Wat lief dat er zo met me wordt meegeleefd." Marlies vroeg eerder al bezorgd om de bijsluiter van de schurftmedicatie, toen bleek dat Rick last had van de kleine beestjes die op de huid een verschrikkelijke jeuk veroorzaken. Ze smeert zich dan ook niet in met de zalf, omdat de bijsluiter vermeldt dat het medicijn niet aan te raden is voor zwangere vrouwen. Wat aantoont dat ze er zelf van uitgaat dat ze in verwachting is. Blijf over de vraag wie de vader van het kind is, want Marlies ging als vrijgezel het huis in. Is het een van de mannelijke bewoners in het huis of is het een scharrel? Sinds een half jaar genoot Marlies, na vijf jaar samenwonen, met volle teugen van het vrijgezellenbestaan...
Nou zeg hahaha, die is goed! Nu ben ik toch wel heel benieuwd! Toch maar wat regelmatiger kijken. Liefs Nies Wil er nog wel ff aan toevoegen dat ik het wel heel bizar zou vinden hoor. Even tussen de camera's door zwanger worden, zo snel en ongegeneerd :-s En wij maar oefenen
Maar is ze nou in het huis zwanger geraakt? Want als ze zo regelmatig is als ze zegt, dan kan het toch alleen in het huis zijn gebeurd? Maar ze kan natuurlijk ook regelmatig een cyclus van 40 dagen hebben! ? Ik ben nu toch wel benieuwd,
nee ik ben een fervente BB kijkster en ze heeft helemaal niks gedaan in het huis. ze is nu 3 weken over tijd. ze had het erover dat het 7 weken geleden is haar laatste ongi. Het zou natuurlijk een ontrekkingsbloeding kunnen zijn geweest, of haar cyclus is gewoon puur door de stress ontregeld. hoevaak hoor je dat niet dat door stress een cyclus in de war gaat. ik ben iig heel erg benieuwd.
ik zit nu trouwens ook de streams te kijken en ze zit gewoon aan de cocktails. en ze heeft al een test gedaan alleen de uitslag heeft ze nog niet doorgegeven. ik denk dat ze niet zwanger is als ik haar zo bekijk. (qua alcohol gebruik)
Of ze wil het nog niet doorgeven om nog 1 keer te kunnen genieten van drank, maar ja dan is ze wel ontzettend stom bezig...
alles voor de kijkcijfers he? hoezo lief om zo`n test te geven, hoeveel mensen zouden alleen hierom al niet gaan kijken...
Nope nog niks van bekend, zal vanavond denk ik pas op de site worden gezet of zo. Het huis ligt nu geloof ik nog in diepe rust (is ook niet gek na dat feest van gisteren). Ik denk trouwens wel dat Marlies gewoon alcohol heeft gedronken, dus dat de test nega is...
Ja dat lijkt me dan ook negatief.Nou ik ga het in de gaten houden! Thanx voor het nakijken Duveldraakje
kan jij dan live kijken op de BB site? Ik kijk nu ook op de site, maar kan nog helaas niks erover vinden Alleen dat ze denken dat ze zwanger is..
Ja idd dat zag ik. Maar zo grote fan ben ik ook weer niet van BB. Vind het wel leuk of zo af en toe te kijken. EN dan hoor je van oooooo er is er 1tje zwanger dan blijf je weer kijken he....
Haha, ja ik ken het, maar net als wat jij zegt, ik ben er ook niet zo'n fan van dat ik er voor ga betalen. We horen het vanzelf wel
Is gewoon gratis hoor! Ik kan gewoon kijken. Boven hun groepsfoto klikken op het huis live. Groetjes Monique
Ja zo is dat, vanavond maar weer "Sterren dansen op het ijs kijken" en "Dancing on ice", ijstheetje erbij, ijsklontjes erin ...ja je moet wat he En dan Maandag toch maar ff big brother kijken !