Ik wilde hier gewoon even mijn blijheid aankondigen. Ik was vandaag even in een babyzaak, ik kon nog een gratis cadeaupakket afhalen en daar loop je dan tussen alle spulletjes. De babykamers waren heel leuk, maar vooral de kleertjes trokken mijn aandacht. Ik wou gewoon truitjes kopen enz. maar ik weet natuurlijk nog lang niet of ik een jongetje of een meisje krijg. Het is zo spannend allemaal. Toen heb ik maar lief rompertje gekocht met een beertje erop en een speen heb ik en een speeltje. Sorry voor mn enthousiasme hihi. Heb in mijn kast al een extra lade aangemaakt voor de baby dingetjes een paar schoentjes en rompertjes liggen erin. En een doosje om spulletje in te doen. Het liefste koop ik de hele winkel al leeg haha maar nog eventjeswachten x x x dreams
haha heel herkenbaar meid ik had dat bij mijn 1e zwangerschap ook had al een pakje voor bij de geboorte gekocht enzo nu zijn we wel heel voorzichtig door omstandigheden maar er is niks mis mee hoor met enthousiast zijn geniet er maar lekker van
Idd geniet er lekker van..... Al is dit mijn derde zwangerschap ik liep minstens zo rond als jij..... Bij de eerste twee kocht ik ook al snel spulletjes hoor, maar bij deze hebben we zelfs de babykamer al besteld in mijn 10e week :-$
ja zal ik doen maar met het meeste zal ik nog maar wachten wel heb ik al de mooiste kinderwagen ooit gezien de bugaboo cameleon een zwarte zoooooo sjiek is die !
haha daz inderdaad wel erg vroeg Maar als je zeker van je keuze bent waarom niet je hebt er tenslotte toch al ervaring mee je bent al ver veel succes, dat alles naar wens mag verlopen groetjes
Hahaha, groot gelijk heb je! Ik heb ook heel bewust het eerste setje zelf gekocht toen ik het eenmaal wist. Dat is ook het setje waar het kindje in naar huis gaat vanuit het ziekenhuis als het goed is. Geniet er maar van en verlekker je vast maar goed! Ben je straks goed voorbereid, hihi!
haha ja dat is ook zo ! oh leuk zeg juist in dat pakje heerlijk toch als dat moment daar is ! ik wil eerst zoveel mogelijk voor de uitzet kopen. en de babykamer wil ik vooral lang uitzoeken moet een speciale zijn hihi maar alles lijkt zo langzaam te gaan net zoals de eerst afspraak bij vk die ik pas 4juni heb, nog ruim een week wachten om de echo dan maar nog buiten beschouwing te laten hihi
Ik heb vandaag een badje voor de baby gekocht en een pyama'tje van nijntje en een truitje en nog een grote fleece deken en het dikke zwangerschaps boek van Ouders van nu. En nu wachten tot de afspraak en de echo.. Gata zo langzaam allemaal groetjes dreams